کد خبر : 1835125 | 03 مرداد 1401 ساعت 00:00 | 32K بازدید | 2 دیدگاه

دیوگو دالوت:

یونایتد انضباط نداشت؛ تن‌هاخ دوای درد شیاطین سرخ

دیوگو دالوت، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ روحیه تیم را به کلی تغییر داده و بازیکنان یونایتد باید برای قبول نظم آهنین این مربی هلندی آماده باشند.

یونایتد انضباط نداشت؛ تن‌هاخ دوای درد شیاطین سرخ

به گزارش "ورزش سه"، دیوگو دالوت، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ اگر می‌خواهند فصل آینده ناکامی‌های اخیرا را به فراموشی سپرده و به روزهای اوج برگردند باید حقایق تلخی را که اریک تن‌هاخ مطرح می‌کند؛ بپذیرند و به نظم آهنینی که او در باشگاه برپا کرده تسلیم شوند.

یونایتد با سرمربی جدیدش‌، تن‌هاخ، تور تابستانی‌ای در شرق آسیا و استرالیا برگزار کرد و با برگزاری چند بازی دوستانه، بدون شکست و با چند پیروزی درخشان، به خانه برگشت. به جز تساوی مقابل استون‌ویلا در بازی دوستانه آخر، شاگردان تن‌هاخ در این اردوی تابستانی نمایش‌هایی عالی داشتند.

1729906

بازیکنان یونایتد پیش از این هم به تغییر رویکرد کادر فنی و نظم و انضباط آهنین تن‌هاخ در یونایتد اشاره کرده‌ بودند. رسانه‌ها به همین دلیل از اصطلاح دیکتاتوری هلندی برای اشاره به فضای جدید منچستریونایتد استفاده می‌کنند. دالوت اما با حمایت از تن‌هاخ می‌گوید این شرایط برای موفقیت شیاطین سرخ لازم و ضروری است.

ستاره پرتغالی یونایتد در این‌باره گفت:" چیزی که او اجرا می‌کند نظم و انضباط است. ما باید برای این آماده باشیم. همچنین برای شنیدن حرف‌هایی که شاید دوست نداریم بشنویم ولی حقیقت‌، هر چه هم تلخ باشد، مفیدتر از دروغ است. همه کارهایی که صورت می‌گیرد برای خیر جمعی بازیکنان و صلاح تیم است. هیچ‌چیز از این مهم‌تر نیست.

من احساس می‌کنم از صفر شروع کرده‌ایم. سرمربی جدید، کادر فنی جدید، انرژی تازه، بازیکنان جدید. بی‌صبرانه منتظر شروع فصل و بازی کردن هستم".

دیدگاه‌ها