کد خبر : 1835451 | 04 مرداد 1401 ساعت 21:55 | 46.5K بازدید | 8 دیدگاه

بیانیه بی‌رحمانه در سیزده کلمه؛ یووه با رمزی فسخ کرد!

باشگاه یوونتوس اعلام کرد قرارداد آرون رمزی، ستاره ولزی این تیم را فسخ کرده است.

بیانیه بی‌رحمانه در سیزده کلمه؛ یووه با رمزی فسخ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر مشخص بود که آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس به زودی از این تیم جدا خواهد شد. در نهایت مطابق انتظار این جدایی اتفاق افتاد و ساعتی پیش، باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد که قرارداد آرون رمزی را فسخ کرده است.

رمزی در سال 2019 بعد از ترک آرسنال، به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست. ولی این هافبک ولزی نتوانست در یووه مطابق انتظار ظاهر شود و جایگاهش به عنوان یکی از بازیکنان فیکس این تیم را تثبیت کند. رمزی در سه سال حضور در بیانکونری تنها در 69 مسابقه پیراهن این تیم را به تن کرد.

1730408

باشگاه یوونتوس، به شکلی بی‌رحمانه فسخ قرارداد آرون رمزی را اعلام کرد. با انتشار یک بیانیه 13 کلمه‌ای!

آرون رمزی با اینکه هرگز نتوانست خودش را به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی و بازیکنان فیکس یوونتوس مطرح کند اما دستمزد بالایی دریافت می‌کرد. بر اساس گزارشها دستمزد او در باشگاه ایتالیایی هفته‌ای 500هزار یورو بود. او نیمه دوم فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی در باشگاه رنجرز اسکاتلند سپری کرد.

باشگاه یوونتوس، در بیانیه‌ای که از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، فسخ قرارداد آرون رمزی را اینطور اعلام کرد:" رسمی؛ قرارداد آرون رمزی با یوونتوس به صورت دوطرفه فسخ شد!" بیانیه بی‌رحمانه یوونتوس درباره فسخ قرارداد رمزی، در زبان ایتالیایی، یک بیانیه 13 کلمه‌ای است. فسخ قرارداد یک ستاره گران‌قیمت تنها با 13 کلمه!

1730409
بیانیه باشگاه یوونتوس و اعلام فسخ قرارداد آرون رمزی

دیدگاه‌ها