کد خبر : 1835475 | 05 مرداد 1401 ساعت 08:52 | 21.8K بازدید | 9 دیدگاه

یک اختلاف نظر نه چندان پیچیده

اختصاصی؛ دلیل تغییر غیرمنتظره در تیم ملی والیبال

شب گذشته مشخص شد که کار امیر خوش خبر در تیم ملی والیبال به پایان رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، بامداد جمعه کار تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به پایان رسید و شاگردان بهروز عطایی با شکست برابر لهستان آن هم در یک بازی بسیار نزدیک و هیجان انگیز از صعود به جمع چهار تیم نهایی مسابقات بازماندند.

پیش از آغاز رقابت‌ها بود که مرد صاحب نام والیبال ایران، یعنی امیر خوش خبر، بعد از وقفه‌ای کوتاه دوباره به تیم ملی بازگشت و وظیفه سرپرستی را برعهده گرفت. خوش‌خبر در سال‌های پیش همواره در تورنمنت‌های مختلف تیم ملی والیبال ایران را همراهی کرد و به خاطر تجربه بالایش از سوی محمدرضا داورزنی به پست سرپرستی تیم ملی بازگشت.

با این حال بعد از اتمام رقابت‌های لیگ ملت‌ها و بازگشت ملی پوشان به ایران شاهد یک تغییر و تحول غیر منتظره در تیم ملی بوده‌ایم. شب گذشته فدراسیون والیبال رسماً از سرپرست جدید تیم ملی رونمایی و اکبر محمدی را در این سمت منصوب کرد. خوش خبر، بعد از مدت کوتاهی کار کنار بهروز عطایی و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان به کار خود در تیم ملی پایان داد.

در همین راستا پیگیری‌های ما حاکی از آن است که دلیل جدایی خوش خبر از تیم ملی تنها معطوف به یک اختلاف نظر ساده بوده است. سرپرست سابق تیم ملی، در روزهای اخیر با بهروز عطایی جلسه‌ای برگزار کرده و دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که با توجه به برخی تفاوت ها در تفکرات و ایده‌هایشان، برای تیم ملی بهتر است که فرد دیگری جای امیر خوش خبر را بگیرد و نهایتا هم این اتفاق رخ داده است.

دیدگاه‌ها