کد خبر : 1835635 | 06 مرداد 1401 ساعت 11:05 | 19.8K بازدید | 3 دیدگاه

دهه هشتادی‌ها، عصای دست آقامجتبی(عکس)

گل‌های پیکان مقابل آلومینیوم را دو بازیکنی به ثمر رساندند که دهه هشتادی محسوب می‌شوند.

دهه هشتادی‌ها، عصای دست آقامجتبی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان که سال گذشته به‌عنوان جوان‌ترین تیم قاره آسیا معرفی شد، برای فصل جدید هم با همین رویه وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود. مجتبی حسینی که همواره به کار کردن با بازیکنان جوان علاقه داشته، امسال حتی تیمی نسبتا جوان‌تر از سال گذشته را دور هم جمع کرده و با این نفرات که تعداد زیادی دهه هشتادی در بین آنها هستند؛ لیگ را شروع خواهد کرد.

پیکان روز گذشته در یک بازی دوستانه مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت که با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. نکته قابل توجه گلزنی دو بازیکن دهه هشتادی در این مسابقه بود. گل‌های پیکان را غلامرضا ثابت ایمانی(متولد آخر 1379) و علی رمضانی(متولد 80) به ثمر رساندند تا به نوعی بازیکنان دهه هشتادی عصای دست مجتبی حسینی محسوب بشوند.

1730707
1730708

نکته قابل توجه اینکه در مسابقه دیروز بازیکنانی نظیر سامان فلاح، مهدی لطفی، امیرحسین عزیزی، محمدرضا رئوفی و ... نیز به میدان رفتند که همگی جزو نفرات دهه هشتادی پیکان هستند.

بدون‌شک حضور این بازیکنان جوان در ترکیب ثابت پیکان باعث جذاب‌تر شدن لیگ برتر هم می‌شود. پیکان فصل گذشته با ترکیب جوان خود گریبان بسیاری از بزرگان فوتبال را گرفت و قطعا امسال هم تیم مجتبی حسینی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها