کد خبر : 1835651 | 06 مرداد 1401 ساعت 12:29 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

اردوی با کیفیتی را پشت سرمی‌گذاریم

نظری: با نفس تماشاگران نفس تیم‌ها را می‌گیریم

مهاجم با تجربه نساجی مازندران اردوی خارجی این تیم در کشور ترکیه را با کیفیت ارزیابی کرد.

نظری: با نفس تماشاگران نفس تیم‌ها را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه" با محمد مهدی نظری، مهاجم سابق تیم‌های فجر سپاسی و استقلال در خصوص شرایط خودش در تیم نساجی و رسیدن این تیم به مرز آمادگی در ترکیه گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید؛

* شرایط اردو در ترکیه فوق‌العاده است

اینجا در کمپ گرین پارک کارتپه در فاصله 110 کیلومتری استانبول به سر می‌بریم که هوای بسیار مطلوبی داشته و در یک فضای کاملا ورزشی در منطقه جنگلی و کوهستانی مشغول تمرینات پیش فصل خود هستیم. این کمپ پنج زمین تمرینی با چمن مناسب دارد و محل مناسبی برای اردوی ورزشی است. ما روز چهارشنبه به اینجا رسیدیم و تمرین با نشاطی را در آب و هوای خوب این منطقه برگزار کردیم.

* دو اردوی نساجی در طول فصل به تیم کمک می‌کند

در ساری هم اردوی خوبی را پشت سرگذاشتیم  که بیشتر برای شناخت کادر فنی از بازیکنان بود. در مجموع هر دو اردو در مازندران و ترکیه کیفیت بسیار بالایی داشت و امیدوارم در ادامه فصل به موفقیت تیم کمک شایانی کند.

* مطهری نساجی را به آرامش رسانده است

تا به امروز چهار دیدار تدارکاتی در ایران داشتیم و قرار است در ترکیه هم دو بازی دوستانه انجام دهیم. آقای حمید مطهری ذهنیت بسیار خوبی از همه بازیکنان نساجی داشته و ایده‌های جالبی هم ارائه می‌دهد که نشان از دانش و انگیزه او دارد. نکته قابل تأمل در تیم نساجی مازندران این است که آقای مطهری با خود آرامش به این تیم آورده است. البته نقطه قوت نساجی مازندران وحدت و همدلی میان کل اعضای باشگاه از رأس هرم جناب آقای رضا حدادیان مالک باشگاه تا آقای سیف الله‌پور مدیرعامل، سرپرست، کادرفنی و بچه‌ها است. اتمسفر تیم فوق العاده خوب و صمیمانه است و این مسئله همه ما را به موفقیت تیم امیدوار می‌کند.

* امیدوارم نفس گرم هواداران را در ورزشگاه وطنی احساس کنیم

تیم مس رفسنجان جزو تیم‌های خوب و پرمهره لیگ برتر ما است. بازی سختی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم هفته اول از میزبانی خود بهترین و بیشترین استفاده را کرده و نفس گرم تماشاگران پرشور نساجی مازندران را در ورزشگاه شورانگیز شهید وطنی قائم شهر احساس کنیم. این حق مسلم و طبیعی طرفداران فهیم و دوست داشتنی نساجی است که بتوانند پس از یک سال دوباره در ورزشگاه خانگی تیم محبوب خود را تشویق کنند.

دیدگاه‌ها