کد خبر : 1835664 | 06 مرداد 1401 ساعت 14:27 | 74.4K بازدید | 10 دیدگاه

بیا ماجرا را حل کنیم؛

پیام دوستانه جرارد پیکه به خواننده مشهور!

جرارد پیکه، ستاره اسپانیایی بارسلونا علاقه‌مند به حل مشکل قضایی خود با شکیرا در فضایی دوستانه است.

پیام دوستانه جرارد پیکه به خواننده مشهور!

به گزارش "ورزش سه"، رابطه جرارد پیکه و شکیرا بعد از حدود یک‌دهه به اتمام رسیده و این زوج مشهور اخیرا به‌صورت رسمی از یکدیگر جدا شده‌اند. اما در حال حاضر مهمترین مورد اختلاف بین جرارد پیکه و شکیرا، محل زندگی فرزندان مشترک آنهاست و به نظر می‌رسد ستاره اسپانیایی برای حل این مشکل پیشقدم شده است.

جرارد پیکه اصرار دارد که فرزندانش در بارسلونا در کنار او بمانند و دوران مدرسه خود را در همن ایالت به پایان برسانند. حالا نشریه مارکا در گزارشی مدعی شده این ستاره پرافتخار دو شرط برای حضانت فرزندان به شکیرا پیشنهاد کرده است. اگر شکیرا قبول کند فرزندانش در کنار جرارد پیکه به تحصیل ادامه دهند، سالانه پنج بلیت درجه یک برای او فراهم می‌کند تا هر زمانی که بخواهد به دیدن فرزندانش بیاید.

1718729

پیشنهاد دوم پرداخت 400 هزار یورو از سوی جرارد پیکه به شکیرا بابت بدهی این خواننده معروف است که البته جزئیات این ماجرا هنوز مشخص نیست. البته مشخص نیست شکیرا این پیشنهادها را می‌پذیرد یا خیر و در واقع او هنوز پاسخی به پیام آخر جرارد پیکه نداده است. شکیرا در وهله اول قصد دارد فرزندانش در کنار او و در شهر میامی ایالت متحده زندگی کنند، زیرا او تصور می‌کند فقط به دلیل قرارداد پیکه با باشگاه بارسلونا در این شهر حضور دارند و دلیلی دیگری برای این تصمیم وجود ندارد.

همچنین به نظر می‌رسد جرارد پیکه اخیرا پیامی برای شکیرا ارسال کرده و تاکید داشت که فقط بهترین‌ها را برای فرزندانش می‌خواهد. در پیام پیکه که به شکیرا فرستاده، آمده است: "برایت بهترین‌ها را در ادامه زندگی آرزو می‌کنم، اما حالا مهم فقط شادی و رفاه فرزندان ماست."

دیدگاه‌ها