کد خبر : 1835714 | 06 مرداد 1401 ساعت 21:37 | 59K بازدید | 50 دیدگاه

رسمی؛ ژول کنده به بارسلونا پیوست

سومین خرید بزرگ بارسلونا سرانجام رسمی شد و ژول کنده، مدافع فرانسوی، با قراردادی پنج ساله از سویا به باشگاه کاتالان پیوست.

رسمی؛ ژول کنده به بارسلونا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ژول کنده، مدافع فرانسوی که از ساعاتی پیش وارد مقر باشگاه بارسلونا شده بود قراردادش با این تیم را امضا کرد. قرارداد کنده به ارزش 50 میلیون یورو به‌علاوه 10 میلیون یورو ملحقات امضا شد.

1730815

بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی مراسم معارفه این مدافع فرانسوی به هواداران بارسلونا با تاخیر چند روزه برگزار خواهد شد.

بارسلونا دقایقی پیش با منتشر کردن عکسی از ژول کنده، حضور او در این باشگاه را اعلام کرد. سپس شبکه‌های اجتماعی باشگاه به‌صورت رسمی از امضای قرارداد با مدافع فرانسوی خبر دادند.

ژول کنده هفته گذشته به پرتغال سفر کرد تا به کمپ تابستانی باشگاه سابقش، سویا، بپیوندد. او امروز صبح کمپ سویا را ترک کرد تا راهی شهر بارسلون بشود.

انتقال کنده به بارسلونا در حالی رسمی شد که او در هفته‌های اخیر به باشگاه چلسی بسیار نزدیک شده بود. گفته می‌شود چلسی قصد داشت او را با قراردادی 65 میلیون یورویی به‌خدمت بگیرد ولی بارسلونا به دلیل اصرار ژاوی وارد میدان شد و مدافع فرانسوی را از چنگ چلسی درآورد.

ژول کنده تا امروز در پرتغال و در اردوی سویا حضور داشت و برای بهبود مصدومیت خود تلاش می‌کرد. این مدافع 23 ساله می‌خواهد خیلی زود بهبود پیدا کند تا بتواند در هفته‌های ابتدایی لالیگا در ترکیب ثابت تیم جدیدش قرار گیرد. ابتدا برنامه کادر فنی بارسلونا این بود که ژول کنده به ایالات متحده سفر کند و خیلی سریع به اردوی تیم بپیوندد، اما حالا این برنامه غیرممکن شده است. در نهایت فعال شدن اهرم دوم اقتصادی به مبلغ 315 میلیون یورو، انتقال ستاره فرانسوی به نوکمپ را نهایی کرد و خوان لاپورتا موفق شد یک خرید بزرگ دیگر در کارنامه خود به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها