کد خبر : 1835738 | 07 مرداد 1401 ساعت 10:29 | 86.4K بازدید | 31 دیدگاه

با تعلل بارسلونا؛ ستاره سیتی به رئال پیشنهاد شد

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، که انتظار می‌رفت به بارسا ملحق شود حالا با شرایط متفاوتی روبرو است.

با تعلل بارسلونا؛ ستاره سیتی به رئال پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا در چند هفته اخیر بارها به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا در تابستان امسال مطرح شده بود. 
این بازیکن مورد توجه مدیران ورزشی بارسا قرار گرفته بود و ژاوی هرناندز نیز دوست داشت او را در تیمش داشته باشد اما عملی شدن این انتقال منوط به پذیرش پیشنهاد منچستریونایتد از سوی فرانکی دی‌یونگ بود. 
این هافبک پرتغالی هم علاقه زیادی به حضور در نوکمپ و پوشیدن پیراهن بارسلونا داشت و این علاقه تا جایی بود که حتی گفته شد او از پپ گواردیولا خواست که با درخواستش برای ترک اتحاد و پیوستن به بارسا موافقت کند. 
اما دی‌یونگ همچنان در بارساست و حاضر به پذیرش پیشنهاد یونایتد نشده تا کار برای انتقال سیلوا به بارسا سخت شود و شایعات درباره حضور احتمالی او در این تیم برای فصل آینده تا حد زیادی کم شود. 

1724864


حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، همچنان به دنبال یافتن باشگاهی برای او در بازار نقل و انتقالات است و به همین دلیل سیلوا را به رئال مادرید پیشنهاد کرده است. 
با این حال انتقال او به سانتیاگو برنابئو هم ممکن است دشوار باشد چون این بازیکن تا سه سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و به همین دلیل، این باشگاه تمایل و البته عجله‌ای برای تسهیل روند جدایی او ندارد. 
در واقع وقتی بارسا خواهان جذب این بازیکن بود، مبلغی در حدود 80 میلیون یورو برای فروش او اعلام شد که مبلغ بالایی محسوب می‌شود اما با توجه به نقش کلیدی او در ترکیب سیتی، منطقی هم به نظر می‌آید.

 

دیدگاه‌ها