کد خبر : 1835964 | 08 مرداد 1401 ساعت 21:13 | 18.9K بازدید | 7 دیدگاه

تقابل دوستانه استاد و شاگرد به نفع رحمتی

آلومینیوم اراک با نتیجه ۲ بر صفر برابر گل‌گهر سیرجان به برتری رسید.

تقابل دوستانه استاد و شاگرد به نفع رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم در ادامه روند آماده‌سازی پیش‌فصل خود از ساعت ۱۸:۱۰ عصر امروز شنبه در دیداری تدارکاتی در کمپ الیاف تهران به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت.

آلومینیوم که این بازی را با ترکیب حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، حسین مددی، میثم مجیدی، محمدرضا شکیب‌خو، امین جهان‌کهن، امیر نوری، محمدعلی صفیا، سجاد آقایی و رضا جبیره آغاز کرده بود، توانست برابر گل‌گهر سیرجان به برتری دست پیدا کند.

گل‌گهر تیز در این دیدار با ترکیبی متفاوت و با حضور عرفان پورحاتمی، شايان مصلح، مهران گلزاري،مسيح زاهدی، مهدي تيكدری، مصطفي شيخ، ميثم نامور، نويد عاشوری، محمد خدابندلو، رضا شكاری و کی‌روش استنلی به مصاف حریف خود رفت.

1731201

محمدعلی صفیا در دقیقه ۴۰ با شوت زمینی دروازه گل‌گهر سیرجان را باز کرد و نیمه اول با برتری یک بر صفر آلومینیوم خاتمه یافت. در جریان نیمه دوم نیز که رحمتی تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود آورد و نفراتی مثل علی اسلامی و علی دربندی را به زمین فرستاد، آلومینیوم توانست در دقیقه ۷۱ با ضربه ایستگاهی تماشایی سجاد آقایی گل دوم را بزند.

شاگردان رحمتی که در دیدار تدارکاتی اخیرشان مقابل مس کرمان به پیروزی ۲ بر صفر رسیده بودند، امروز هم توانستند گل‌گهر سیرجان را با همین نتیجه شکست بدهند.

1731200

دیدگاه‌ها