کد خبر : 1836436 | 11 مرداد 1401 ساعت 12:55 | 12.8K بازدید | 7 دیدگاه

مک‌لارن:

روحیه تیمی بار دیگر به یونایتد برگشته است

استیو مک‌کلارن، کمک مربی منچستریونایتد، نسبت به آینده این تیم بسیار امیدوار است.

روحیه تیمی بار دیگر به یونایتد برگشته است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پیش فصل بسیار خوبی را سپری کرد و نتایج آنها در دیدارهای دوستانه باعث امیدواری هواداران این تیم شده است. 
اریک تن‌هاخ با حضور روی نیمکت این تیم شرایط را به شکل قابل توجهی بهبود بخشیده است و حالا مک‌لارن که در زمان حضور الکس فرگوسن نیز سابقه حضور در کادر فنی یونایتد را داشت و تابستان امسال بار دیگر به اولدترافورد برگشت هم به آینده این تیم امید زیادی دارد. 
او در گفتگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد اظهار داشت:« این گروه واقعا فوق العاده است. من احساس بسیار خوبی نسبت به آنها دارم. من در رختکن‌های خیلی خیلی زیادی حضور داشته‌ام و در دو، سه یا چهار هفته اول می‌توان خیلی چیزها را از رختکن تیم‌ها فهمید. من احساس خوبی نسبت به این رختکن دارم.»

1732032
کمک مربی یونایتد با ابراز رضایت از کار با این بازیکنان گفت:« نکته بسیار خوبی که متوجه آن شده‌ام این است که کار با این بازیکنان بسیار لذتبخش است. آنها در هفته اول کمی ساکت بودند، خصوصا چون تمرینات هفته اول پیش فصل بسیار پر فشار است. اما هرچه بیشتر بازیکنان را می‌شناسیم، جلسات تمرینات برای ما بیشتر لذتبخش می‌شود.»
مک‌لارن درباره شرایط این تیم گفت:« پیشرفت را می‌شد در تمرینات پیش فصل دید. کارهای ترکیبی سه بازیکن حاضر در خط حمله، افزایش دوندگی خط میانی و سازماندهی خط دفاعی. فصل گذشته تمام شده و به تاریخ پیوسته و حالا روحیه تیمی بار دیگر به یونایتد برگشته است. بازیکنان خواهان نظم و انضباط هستند چون می‌خواهند برنده باشند. همه ما هدف مشترکی داریم.»

دیدگاه‌ها