کد خبر : 1836482 | 11 مرداد 1401 ساعت 15:59 | 32.9K بازدید | 9 دیدگاه

پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی؛

حضور جانشین صادقی در گل‌گهر رسمی شد (عکس)

وسلی گومز هافبک برزیلی پس از موفقیت در تست‌های پزشکی به‌صورت رسمی به گل‌گهر پیوست.

حضور جانشین صادقی در گل‌گهر رسمی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وسلی  گومز دوسانتوس روز گذشته پس از استقرار تیم فوتبال گل‌گهر در کمپ پندیک ترکیه به سایر بازیکنان تیم ملحق شد و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت. این بازیکن خوش تکنیک سپس ساعاتی بعد در اولین تمرین سورمه‌ای پوشان سیرجانی نیز شرکت کرد تا پیش از اینکه به صورت رسمی به عضویت گل‌گهر در بیاید یک جلسه نیز زیر نظر امیر قلعه‌نویی تمرین کرده باشد.
وسلی 30 ساله فوتبال حرفه‌ای را با تیم اتلتیکو مینیروی برزیل آغاز کرده و پس از ۶ فصل حضور در این تیم شناخته شده در دیگر تیم‌های برزیل توپ زده که آخرین آنها سیارا بوده است. گومز همچنین در دو مقطع به شرق آسیا رفته و پیراهن ویسل کوبه ژاپن را برتن کرده و حالا با سفر به غرب آسیا و لیگ برتر ایران تجربه متفاوتی را پیشرو خواهد داشت.

1732099

این بازیکن که هافبک تهاجمی تخصصی است توانایی بازی در کناره‌ها و پست وینگر را نیز دارد و دست قلعه‌نویی را برای بازی گرفتن از او در کمربند میانی باز می‌گذارد‌. گل‌گهر او را به‌عنوان بازیکن آزاد به‌خدمت گرفته است.

1732100

حالا در کنار سایر توانمندی‌هایی که گل‌گهر با بازیکنان متفاوتش در اختیار دارد، تکنیک و طراحی برزیلی نیز در رگ‌های این تیم جریان پیدا خواهد کرد و باید دید یک مدعی تازه به جمع رقابت با گل‌سازهایی مثل صادقی، ترابی، آذرباد، رفیعی و... اضافه خواهد شد یا خیر‌.

دیدگاه‌ها