کد خبر : 1836675 | 12 مرداد 1401 ساعت 23:11 | 21.2K بازدید | 4 دیدگاه

شکست در بازگشت به اروگوئه

پا قدم سوارز برای ناسیونال خوش‌یمن نبود

اولین بازی لوئیس سوارز برای ناسیونال خوش یمن نبود و این تیم با یک گل تن به شکست داد.

پا قدم سوارز برای ناسیونال خوش‌یمن نبود

به گزارش "ورزش سه"، پس از 16 سال حضور در فوتبال اروپا، سرانجام لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای و سابق بارسلونا به کشورش بازگشت تا یک بار دیگر پیراهن ناسیونال را بر تن کند. تیمی که سوارز فوتبال را با حضور در رده‌های پایه‌اش آغاز کرد و پس از رسیدن به تیم بزرگسالان، راهی فوتبال هلند شد.

پس از اتمام قرارداد این بازیکن با اتلتیکو مادرید، سوارز به پیشنهادهای اروپایی خود پاسخ منفی داد تا یک بار دیگر پیراهن ناسیونال را بر تن کند. او چندی پیش در میان استقبال شدید هواداران ناسیونال به تیم سابقش بازگشت و از این پس با لباس این تیم به میدان می‌رود.

1732402

این بازیکن بامداد امروز نخستین بازی خود را نیز برای تیم جدیدش انجام داد که البته نتیجه این بازی خوشایند او نبود. در دیدار رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا سودامریکانا، تیم ناسیونال در استادیوم خانگی خود یعنی گران پارک سنترال میزبان اتلتیکو گویانینس تیم رده نوزدهم از جدول بیست تیمی سری آ برزیل بود.

با وجود برتری مطلق ناسیونال در این بازی اما در کمال شگفتی گران پارک سنترال که در لیگ داخلی در آستانه سقوط به سری بی قرار دارد، در نیمه نخست با گل لوئیز فرناندو پیش افتاد که این گل تا پایان حفظ شد و تیم برزیلی با نتیجه 1 بر صفر به پیروزی رسید. در این مسابقه، لوئیز سوارز از دقیقه 74 به زمین رفت اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

1732403

اولین بازی ستاره اروگوئه‌ای برای ناسیونال خوش یمن نبود و آنها برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی، هفت روز دیگر باید بازی برگشت را در برزیل برگزار کنند. باید دید سوارز و یارانش قادر به شکست گران پارک سنترال خواهند بود یا از دور رقابت‌ها کنار می‌روند.

1732404

دیدگاه‌ها