کد خبر : 1836693 | 13 مرداد 1401 ساعت 10:21 | 33.6K بازدید | 9 دیدگاه

هشدار به ایران؛ آرژانتین تا دندان مسلح شد!

فاکوندو کنته، فوق ستاره تیم ملی والیبال آرژانتین بعد از مدتی دوری دوباره به این تیم بازگشته است.

هشدار به ایران؛ آرژانتین تا دندان مسلح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آرژانتین چند ماه قبل موفق شد دست به یک کار فوق العاده و بزرگ بزند و به مقام سوم رقابت‌های المپیک دست پیدا کند. شاگردان مارسلو مندز یکی از شگفتی سازان المپیک توکیو بودند و با نمایش های درخشان موفق به کسب مدال برنز مسابقات شدند.

با این حال تیم ملی والیبال آرژانتین در رقابت های لیگ ملت ها شروع بسیار ناامیدکننده‌ای داشت و چند شکست پیاپی را متحمل شد. این موضوع باعث شد که مارسلو مندز در هفته سوم پاسور چیره دست خود یعنی لوسیانو دچکو را برگرداند اما با وجود کسب نتایج خوب در هفته پایانی، آرژانتین از رسیدن به مرحله نهایی مسابقات بازماند.

آرژانتین کمتر از یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی جهان به میدان خواهد رفت و اتفاقاً با تیم ملی والیبال ایران همگروه است. همچنین هلند و مصر دیگر تیم‌های حاضر در گروه ما هستند. در همین راستا مارسلو مندز تصمیم گرفته که یکی دیگر از فوق ستاره های تیمش یعنی فاکوندو کنته را به تیم ملی برگرداند و این بازیکن در تمرینات روزهای اخیر آرژانتین حاضر بوده است.

گفتنی است آرژانتین پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی جهان در مسابقات جام واگنر نیز به میدان خواهد رفت و مقابل تیم ملی والیبال ایران نیز قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها