کد خبر : 1836798 | 13 مرداد 1401 ساعت 20:01 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

گل خوش یمن برابر الدحیل برای امید ابراهیمی

با درخشش در اولین بازی؛ دو ملی‌پوش ایرانی در تیم هفته

مدافع ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر با درخشش در اولین دیدار توانست خود را به همراه امید ابراهیمی در تیم منتخب هفته جای دهد.

با درخشش در اولین بازی؛ دو ملی‌پوش ایرانی در تیم هفته

به گزارش ورزش سه، اولین هفته از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با درخشش بازیکنان ایرانی حاضر در این لیگ همراه بود.

محمدحسین کنعانی زادگان به همراه شجاع خلیل زاده با پیراهن تیم الاهلی، امید ابراهیمی با پیراهن تیم الوکره و مهرداد محمدی با پیراهن تیم العربی، بازیکنانی بودند که توانستند بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارند و به نوعی خود را به عنوان بهترین بازیکنان تیم های نامبرده معرفی کنند. در این میان اما وضعیت برای دو بازیکن ایرانی با بقیه بازیکنان متفاوت بود. محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع میانی تیم الاهلی که در دومین سال حضور در این تیم به سر می برد در کنار امید ابراهیمی بازیکنانی بودند که توانستند با درخششی ویژه خود را به عنوان یکی از یازده بازیکن منتخب هفته اول لیگ ستارگان قطر معرفی کنند.

1732574

کنعانی زادگان در باز نشدن دروازه تیمش برابر ام صلال نقش ویژه ای داشت و توانست با همان فرم خوب همیشگی‌اش، بدون باز شدن دروازه خودی، از گل تیمش نیز محافظت کند تا در نهایت با سه امتیاز زمین را ترک کنند. شاید او مهمترین مهره سبزپوشان برای رسیدن به این پیروزی بود.

امید ابراهیمی اما به نسبت کنعانی اوضاع متفاوتی داشت. هافبک دفاعی با سابقه فوتبال ایران که قطعا یکی از بازیکنان مستحکم الوکره محسوب می‌شود در نهایت علاوه‌بر پیروز شدن در جنگ‌های میانه میدان، گل چهارم تیمش را در برابر یکی از غول‌های فوتبال قطر یعنی تیم الدحیل به ثمر رساند تا یک برد شیرین، جذاب و البته غیر قابل تصور برابر الدحیل قطر برای تیمش به دست بیاید.

دیدگاه‌ها