کد خبر : 1836857 | 14 مرداد 1401 ساعت 12:19 | 32.5K بازدید | 9 دیدگاه

بازی‌ساز جدید پورتو در قامت یک گلزن

این بازیکن طارمی را آقای گل می‌کند؟

باشگاه پورتو با عقد قراردادی 5 ساله، بازی‌ساز فصل گذشته استوریل پرایا را به خدمت گرفت.

این بازیکن طارمی را آقای گل می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو که دو روز دیگر نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر پرتغال را برگزار می کند، یک بازیکن جدید دیگر به خدمت گرفت تا خط میانی خود را قدرتمندتر از قبل کند.

آندره فرانکو بازیکن خط میانی و بازی‌ساز تیم استوریل پرایا با عقد قراردادی 5 ساله و به ارزش 4 میلیون یورو راهی پورتو شد تا از فصل جدید لیگ برتر پرتغال لباس آبی و سفیدها را بر تن کند.

1732660

این بازیکن فصل قبل در ترکیب تیم رده نهمی و میانه جدولی استوریل پرایا عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد 11 مرتبه گلزنی کند و 4 بار نیز پاس گل دهد. فرانکو فصل قبل از آن نیز 6 پاس گل داده بود و به نظر می رسد سرجیو کونسیسائو قصد دارد از این بازیکن در امر گلسازی تیمش استفاده کند.

با وجود حضور در تیم متوسط پرتغالی، اما این بازیکن آمار خوبی را از خود به جا گذاشته بود و حالا امیدوار است در پورتو فضای بیشتری برای درخشش و گلسازی در ترکیب تیمش داشته باشد.

در صورتی که آندره فرانکو بتواند به درخشش در ترکیب پورتو ادامه دهد، او قادر خواهد بود در فصل جدید به روند گلزنی مهدی طارمی نیز کمک کرده و آمار گل‌های این مهاجم ایرانی را در ترکیب اژدها افزایش دهد. شاید فرانکو بازیکنی باشد که به طارمی در راه آقای گل شدن لیگ برتر پرتغال کمک کند.

1732661

دیدگاه‌ها