کد خبر : 1836905 | 14 مرداد 1401 ساعت 16:37 | 14.3K بازدید | 4 دیدگاه

دربی شمال ایران، احتمالا افتتاحیه وطنی

عصر دیروز استاندار مازندران طی بازدید سرزده در ورزشگاه وطنی حاضر شد و از پیشرفت و آخرین وضعیت این پروژه مطلع شد.

دربی شمال ایران، احتمالا افتتاحیه وطنی

به گزارش ورزش سه، ورزشگاه وطنی یکی از قدیمی‌ترین استادیوم‌های ایران، سال گذشته و بعد از سالها از چمن مصنوعی به چمن طبیعی تغییر کرد. بعد از وایرال شدن ویدیوهای تخلیه آب از سطح چمن با کمک ماشین‌های تخلیه چاه در بازی مقابل پرسپولیس، بالاخره کلنگ تغییرش خورد. ابتدا سرعت پیشرفت پروژه چندان قابل قبول نبود ولی بعد از اعتراض گسترده هواداران نساجی و دستور ویژه رئیس جمهور و استاندار مازندران در سفر استانی سرعت کار به شکل باور نکردنی افزایش پیدا کرد.

حالا آخرین جزئیات ورزشگاه در حال تکمیل شدن است و تا قبل از آغاز اولین رقابت به نظر می‌رسد ورزشگاه تحویل به باشگاه خواهد شد. برگزاری اولین میزبانی در این زمین اما در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. طی جلسات فنی و تخصصی و به درخواست سیف‌الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی و برای حفظ کیفیت چمن تازه این ورزشگاه به نظر می‌رسد تصمیم بر این است نساجی بازی اول را در شهری به جز قائمشهر میزبانی کند و به احتمال قریب به یقین دربی شمال کشور در مقابل ملوان انزلی، اولین رقابت در ورزشگاه وطنی بعد از افتتاح خواهد بود.

1732739

جایگاه وی آی پی، چمن مصنوعی اطراف زمین، پیست تارتان و لوازم موتورخانه بزرگترین نواقص باقی مانده در اتمام این پروژه‌اند اما اصلی ترین مانع که امروز با دستور استاندار به زودی برطرف خواهد شد در ورودی در کنار جایگاه جدید این استادیوم است. زمینی کوچک اما با ارزش که به نظر می‌رسد با مساعدت‌های صورت گرفته به زودی این مشکل نیز برطرف خواهد شد. نساجی مازندران حالا می تواند مطمئن باشد که از یار دوازدهم خودش حتی به شکل حداقلی به دلیل پروتکل‌های بهداشتی و مجوز ۳۰ درصدی، استفاده کند. ببرهای مازندران همیشه بهترین نتایج خود را در حضور تماشاگران گرفتند و آنها امیدوارند تا دوباره به همان روزهای رویایی باز گردند.

1732737
1732740
1732738

دیدگاه‌ها