کد خبر : 1836908 | 14 مرداد 1401 ساعت 17:32 | 15K بازدید | 7 دیدگاه

پرکاس تا سه و نیم صبح کار می‌کند

کی شمس: منصوریان به تعهداتش عمل نکرد

مدیرعامل صنعت نفت می‌گوید رضا پرکاس برخلاف علیرضا منصوریان به تعهداتی که داده عمل کرده است!

 کی شمس: منصوریان به تعهداتش عمل نکرد

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران در ابتدا گفت: تمام کائنات در اختیار تیم های استقلال و پرسپولیس است، آن وقت وقتی برای تیم های نفتی پولی در نظر گرفته می شود، به دستگاه های نظارتی می‌گویند قرار است به این تیم ها کمک شود تا آنها هم برای بررسی وارد کار شوند. به هر حال ما یک دنیا با استقلال و پرسپولیس فرق داریم و تا زمانی که این بند قانونی حل نشود، مشکلات پابرجا است.

کی شمس درباره انتخاب پرکاس در پاسخ به این سؤال که آیا دست تان برای انتخاب مربی بسته بود که پرکاس برای هدایت نفت انتخاب شد؟ گفت: خیر، سال گذشته نیز آقای پرکاس به عنوان یک مربی بومی مدنظر باشگاه بود و او مدرس یوفا و از معلومات فنی بالایی برخوردار است. پرکاس جزو بهترین گزینه ها بود و اصراری برای انتخاب او به ما نشد. او با فوتبال آبادان غریبه نیست و حتی قول داده به تیم‌های پایه کمک کند و شاهد هستم تا حدود های ساعت سه و نیم شب بیدار است و تلاش می‌کند. کمتر مربی را دیده‌ام که این قدر وقت بگذارد و عاشقانه کار کند. او یک مربی متعهد است و این ها ملاک انتخاب او بود. به هر حال او فصل گذشته هم مدنظر بود اما تاخیری در آمدنش به آبادان صورت گرفت.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه کرد: پورموسوی با صفر امکانات تیم نفت آبادان را دهم کرد و نمی خواهم بدگویی منصوریان را داشته باشم اما نتیجه ای که باشگاه و هواداران انتظار داشتند، رقم نخورد. به ما قول داد اما یک بار هم سر تمرین تیم امید نرفت. منصوریان به تعهداتش عمل نکرد اما پرکاس در حال عمل کردن به تعهداتش است.

کی شمس با اشاره به شرایط نامناسب نور ورزشگاه تختی آبادان عنوان کرد: نور ورزشگاهمان مشکل دارد. آن وقت در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خیانت شد. آرزوی ما هم کسب سهمیه است اما باید یک سری  امکانات باشد.

وی با گلایه نسبت به حمایت نشدن نفت آبادان افزود: تیم نفت ۳۰ سال است بازی می‌کند و همه مشکلات آن را می‌دانند. همه باید کمک کنند. این ها دغدغه من به عنوان یک شهروند است. ما قطره چکانی پول می گیریم و دچار روزمرگی شده‌ایم. آیا بازیکن با این شرایط با چهار میلیارد تومان هم برای بازی به آبادان می‌آید؟ در حالی که یک بازیکن قراردادش به اندازه تمام بودجه نفت آبادان است. اما ما باید به ته بازار نقل و انتقالات برسیم و این داستان ادامه دارد و جریان صنعت نفت آبادان مثل سریال چند قسمتی هزار و یک شب است و بعد بروید بگویید هیات مدیره بی عرضه است. به هر حال آقایان باید تلاش کنند تا قانون مربوط به کمک به تیم های نفتی تغییر کند. آقایان باید بجنبند تا میزبانی از نفت گرفته نشود. می گوییم آبادان مهد فوتبال است اما آقایان کمک نمی‌کنند در حالی که تمام این آقایان در هر رده و سمت در قبال خواسته مردم آبادان مسئولیت اجتماعی دارند.

دیدگاه‌ها