کد خبر : 1836915 | 14 مرداد 1401 ساعت 18:24 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

این بازیکنان امید باید درس عبرت شوند؛

ماجرای جانشینی خودجوش امید آبادانی با منصوریان!

جهانگیر کی‌شمس می‌گوید نمی‌داند چه کسی به شریفی نسب وعده سرمربیگری تیم بزرگسالان صنعت نفت را داده بود.

ماجرای جانشینی خودجوش امید آبادانی با منصوریان!

به گزارش "ورزش سه"، کی‌شمس، مدیرعامل صنعت نفت امروز در نشست خبری میان اصحاب رسانه حاضر شد و موضوعات گوناگونی را مطرح کرد. یکی از بخش‌های جالب توجه حرفهای او به ماجرای هفته‌های پایانی این باشگاه و شایعات برکناری منصوریان و روی کار آمدن امید شریفی نسب، سرمربی امیدهای صنعت برمی‌گردد.

در هفته‌های پایانی لیگ همزمان با قهرمانی تیم امیدهای صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان، در اعتراض به نتیجه این تیم مقابل مس رفسنجان "امید آبادانی" روی سکوها تشویق شد؛ اتفاقی که سبب شد منصوریان نیز با باشگاه وارد چالش شود.

مدیرعامل صنعت در پاسخ به سؤالی در خصوص گله‌مندی‌هایش از امید شریفی نسب، سرمربی فصل گذشته امیدهای این باشگاه و همچنین ماجرای درخواست جدایی امیدهای صنعت گفت: من به شهرم تعهد داشتم و تیم امید را حمایت کردیم و قهرمان شد اما عده ای در چند روز گذشته آتش بیار معرکه شده‌اند و می گویند چرا بازیکنان تیم امید می خواهند بروند؟ که باید بگویم ۱۰ نفر از این بازیکنان شرط گذاشته اند که یا باید به تیم بزرگسالان برویم یا قرارداد ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی با ما بسته شود یا رضایت نامه بدهید که به خیبر خرم آباد یا تیم های دیگر برویم که سؤال من است پس تلاش شش، هفت ساله باشگاه برای این نفرات چه می‌شود؟

وی در خصوص ماجرای جانشینی شریفی نسب با علیمنصور ادامه داد: نمی‌شود تا یکی را کنار بگذاریم بیاید و صحبت کند. اواخر بازی های فصل گذشته در شهر آبادان پیچید که کی شمس سرمربی تیم بزرگسالان را کنار گذاشته و می‌خواهد شریفی نسب را سرمربی بزرگسالان کند که چالش عجیبی در بازی‌های آخر برای ما با منصوریان ایجاد کرد و نمی‌دانم چه کسی به شریفی نسب وعده سرمربیگری تیم بزرگسالان را داده بود. به هر حال بعد از اینکه منصوریان هم با انتشار بیانیه ای از سرمربیگری صنعت نفت برای لیگ بیست و دوم انصراف داد، ۲۰ روز وقت ما سوخت. اما تشکیل جلسه دادیم و نظر خرد جمعی انتخاب آقای پرکاس بود. ضمن اینکه به شریفی نسب هم پیشنهاد مبلغی دو برابر برای سرمربیگری تیم امید دادیم اما نپذیرفت و بعد هم آقای مولایی را برای تیم امید نفت انتخاب کردیم.

کی شمس در خصوص چالش با بازیکنان امیدشان بیان کرد: بعد هم حواشی شروع شد و بازیکنانی که چندان خوب هم نبودند گفتند برای من افت دارد که در تیم لیگ برتری امیدهای کشور بازی کنم و بعد همین پیج‌ها از همین بازیکن دفاع می‌کنند. بارها گفتم بیایید و کمک بدهید و این رسم عاشقی نیست. من برای شریفی نسب آرزوی موفقیت دارم. تمام چیزهایی که در برخی پیج ها گفته می شود هدف دار است و تأکید می‌کنم من به هیچ کدام از این بازیکنان نامه فسخ قرارداد نمی‌دهم تا درس عبرتی برای دیگران شود و از این عزیزان می‌خواهم چنین جوی را درست نکنند و باعث سوختن زمان نشوند.

دیدگاه‌ها