کد خبر : 1837010 | 15 مرداد 1401 ساعت 12:29 | 14.5K بازدید | 10 دیدگاه

سوت تقابل بزرگ هفته به دکتر رسید

قضاوت حساس ترین دیدار هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران به بیژن حیدری رسید.

سوت تقابل بزرگ هفته به دکتر رسید

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران 02-1401 اعلام شد. بر این اساس بیژن حیدری قضاوت حساس‌ترین بازی هفته را به عهده خواهد داشت؛ او به همراه علیرضا ایلدروم، مهدی عالیقدر و یاسر همرنگ، کوپل داوری بازی تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان (جمعه 21 مرداد) را تشکیل می دهند. محمدرضا فلاح نیز ناظر این بازی خواهد بود.

دکتر بیژن حیدری فصل گذشته قضاوت بازی‌های حساس بسیاری را به عهده داشت. جالب اینجاست که او دیدار رفت فصل گذشته تیم های استقلال و سپاهان را هم سوت زده بود. آبی ها آن دیدار را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساندند و حالا در فاصله کمتر از یک سال، دوباره با تکرار شرایط فصل گذشته، امیدوار هستند تا سوت حیدری دوباره خوش یمن بوده و فصل را با برد شروع کنند.

البته در سمت مقابل، سپاهانی‌ها هم خاطرات خوبی از آخرین قضاوت حیدری دارند. این داور سرشناس علاوه بر قضاوت تقابل زردپوشان با آبی‌های پایتخت، قضاوت تقابل آنها با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ بیست و یکم را هم به عهده داشت؛ دیداری که اردیبهشت ماه سال جاری با برتری دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

حیدری قضاوت فینال جام حذفی دو فصل پیش بین استقلال و فولاد را هم عهده‌دار بود؛ دیداری که با برتری شاگردان نکو به پایان رسید. این شاید آخرین خاطره بد آبی‌ها از دکتر بیژن باشد چرا که علاوه بر برد سپاهان در دیدار رفت فصل گذشته، قضاوت جنجالی حیدری مقابل گل گهر در روزهای پایانی سال 1400 نیز یک برد شیرین برای آنها به همراه داشت.

دیدار سپاهان و استقلال یک تقابل بسیار حساس است که کار را برای داور هم سخت می کند، در چنین شرایطی باید دید این داور باتجربه اولین چالش سخت خود در فصل جدید را چگونه پشت سر خواهد گذاشت. او کار قضاوتش را از سال ۱۳۷۸ استارت زد و از سال ۱۳۸۵ درجه ملی خود را گرفت و در لیگ برتر هم سوت زد.

دیدگاه‌ها