کد خبر : 1837075 | 15 مرداد 1401 ساعت 19:01 | 11.9K بازدید | 18 دیدگاه

مسئولیت این نتیجه با من است؛

کلوپ: امروز زمین چمن خشک بود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد تیمش شایسته کسب پیروزی برابر فولام نبوده است.

کلوپ: امروز زمین چمن خشک بود

به گزارش "ورزش سه"، فصل چندان باب میل لیورپول و یورگن کلوپ آغاز نشد و این تیم در هفته نخست در خانه فولام به تساوی 2-2 رضایت داد. جالب اینجاست مرسی سایدی‌ها دو بار از حریف عقب افتادند و در ادامه به گل تساوی رسیدند. یورگن کلوپ در پایان این دیدار مدعی شد امکان کسب پیروزی نیز برای لیورپول وجود داشته، اما آنها مستحق رسیدن به این سه امتیاز نبوده‌اند.

یورگن کلوپ گفت: "بهترین بخش در مورد این بازی نتیجه‌اش بود. ما یک نمایش واقعا بد ارائه دادیم و نگرش تیمی در ابتدای مسابقه درست نبود. ما هرگز از ضرباهنگ مناسب در این دیدار برخوردار نبودیم. البته می‌توانستیم در بازی پیروز بشویم و موقعیت‌های بهتری برای گلزنی داشتیم، اما احتمالا مستحق پیروزی نبودیم. نتیجه خوب است و ما مستحق امتیازات بیشتری نبودیم، اما عملکرد تیم باید خیلی بهتر شود. 

1732977

ما یک امتیاز از یک نمایش واقعا ضعیف گرفتیم، پس حالا این سوال مطرح است که چگونه ممکن است این اتفاق دوباره رخ دهد؟ از ابتدا بد بودیم و در ادامه ما می‌خواستیم با اشتباهات خود مقابله کنیم، اما انجام این کار دیگر آسان نبود. البته زمین نیز خشک بود و مشکلاتی مثل این نیز وجود داشت، اما ما در بیشتر دقایق مطابق میل حریف بازی می‌کردیم.

مسئولیت این نتیجه و عملکرد با من است. البته دقیق نمی‌دانم که بین بازی با منچسترسیتی و امروز چه اشتباهی کردم، اما بالاخره اتفاقاتی افتاده که باعث شد ما این سبک بازی را ارائه دهیم. بهتر است این اتفاق دیگر تکرار نشود. البته در نهایت ما یک امتیاز علی‌رغم ارائه این نمایش مزخرف گرفتیم، اما به اندازه کافی خوب نبودیم و در بسیاری از دقایق نتوانستیم پتانسیل خود را نشان دهیم. بازگشت به مسیر در طول مسابقه برای تیم دشوار بود و ما هرگز شرایط مثبتی نداشتیم و در سوی مقابل نیز فولام با موقعیت‌های خود اعتماد به‌نفس پیدا کرد."

دیدگاه‌ها