کد خبر : 1837085 | 15 مرداد 1401 ساعت 20:12 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

هدف ما در جام کنفدراسیون‌ها تجربه‌اندوزی است

رضا مومنی مقدم تاکید کرد که تیم‌ملی جوان برای کسب تجربه پا به رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها می‌گذارد.

هدف ما در جام کنفدراسیون‌ها تجربه‌اندوزی است

به گزارش "ورزش سه"، رضا مومنی‌مقدم پس از بازی تدارکاتی تیم‌ملی والیبال جوانان مقابل بحرین، گفت: بر اساس سیاست گذاری مجموعه مدیریتی فدراسیون والیبال در این رقابت‌ها به جای تیم بزرگسالان، تیم ملی جوانان حضور پیدا کرد و این بازی‌ها برای ما بیشتر جنبه تدارکاتی و تجربه اندوزی به‌منظور حضور پرقدرت در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا را دارد.

او ضمن اشاره به دو بازی تدارکاتی با تایلند و بحرین که ملی‌پوشان جوان هر دو را با پیروزی پشت سر گذاشتند، گفت: اکثر تیم‌ها با تیم اصلی و بزرگسال به جام کنفدراسیون مردان آسیا آمده‌اند و خوشبختانه تیم ایران پیش از آغاز مسابقات دو دیدار تدارکاتی داشت و موفق شدیم به تمامی اهداف مدنظرمان برسیم. بچه‌ها با بازی مقابل رده سنی بالاتر محک جدی خوردند.

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: تا این لحظه خوشبختانه مصدوم نداریم و امیدواریم در اولین بازی مرحله مقدماتی در روز دوشنبه مقابل پاکستان، این بازیکنان جوان کشورمان با بازی خوب، منسجم و تاکتیکی برنده بازی شوند و در مراحل بالاتر هم با تیم‌های قوی‌تر مثل چین و چین‌تایپه همچنان بتوانیم بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

مومنی مقدم در پایان گفت: هدف اصلی تیم ملی جوانان ارائه بازی خوب در شان والیبال ایران است و سپس تلاش می‌کنیم با کسب پیروزی از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم تا بتوانیم با اعتماد به‌نفس کامل در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در بحرین حضور پیدا کنیم.

هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از فردا (یک‌شنبه 16 مرداد) آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران ساعت 12 و 30 دقیقه روز دوشنبه 17 مرداد در نخستین مسابقه خود به مصاف پاکستان می‌رود.

دیدگاه‌ها