کد خبر : 1837097 | 15 مرداد 1401 ساعت 21:19 | 54.2K بازدید | 21 دیدگاه

رونالدو به تن‌هاخ: آماده‌ام، فردا به من بازی بده

رسانه‌‌های انگلیسی مدعی هستند کریستیانو رونالدو به سرمربی یونایتد اطلاع داده از آمادگی جسمانی کافی برخوردار است و می‌تواند فردا در دیدار مقابل برایتون به میدان برود.

رونالدو به تن‌هاخ: آماده‌ام، فردا به من بازی بده

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر اعلام کرد کریستیانو رونالدو در تمرین اخیر منچستریونایتد عملکردی عالی داشت. این روزنامه به نقل از منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شد ستاره پرتغالی به اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد گفته از آمادگی جسمانی کافی برای به میدان رفتن در دیدار فردا مقابل برایتون برخوردار است.

1733044

رونالدو که از هفته گذشته به تمرینات منچستریونایتد اضافه شده است در این مدت پیام‌هایی منتشر کرد که نشان می‌داد ظاهرا از موضع قبلی خود برای جدایی از باشگاه منصرف شده و قصد دارد یک فصل دیگر را در اولدترافورد سپری کند.

اما اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، در روزهای اخیر در یک مصاحبه گفت کریستیانو چون دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات تیم اضافه شده تا رسیدن به آمادگی جسمانی کامل، فاصله دارد و باید هر چه سریعتر به اوج آمادگی برگردد. برخی رسانه‌ها مدعی بودند این حرف‌ها رونالدو را عصبانی کرده و او را در تصمیمش به ترک یونایتد مصمم‌تر کرده است.

1733045

گزارش امروز میرر این شایعات را رد کرده و مدعی است رونالدو حالا انتظار دارد در بازی فردا، که اولین بازی فصل شیاطین سرخ خواهد بود، به میدان فرستاده شود.

رونالدو شنبه هفته گذشته در بازی دوستانه یونایتد مقابل رایو وایه‌کانو برای اولین بار بازی زیر نظر اریک تن‌هاخ را تجربه کرد و چهل و پنج دقیقه در زمین حضور داشت.

دیدگاه‌ها