کد خبر : 1837109 | 15 مرداد 1401 ساعت 23:28 | 57.4K بازدید | 10 دیدگاه

مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب اصلی پورتو؛

میلان نه، طارمی فعلا در دراگائو (عکس)

پورتو در شرایطی که مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود دارد به مصاف ماریتیمو خواهد رفت.

میلان نه، طارمی فعلا در دراگائو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پورتو امشب از ساعت 00:00 در چارچوب هفته نخست فصل جدید لیگ پرتغال به مصاف ماریتیمو می‌رود. این دیدار در ورزشگاه خانگی یاران طارمی (دراگائو) برگزار می‌شود و ملی‌پوش ایرانی پورتو نیز فیکس است.

پورتو هفته گذشته با درخشش مهدی طارمی موفق شد توندلا را شکست داده و سوپر جام فوتبال پرتغال را مال خود کند. این تیم با روحیه بالایی که از این برد و فتح جام به‌دست آورده، امشب به دنبال کسب برد در گام اول فصل جدید است.

کونسیسائو و تیمش در فصل جدید، هدفی جز قهرمانی را دنبال نمی‌کنند و برای اینکه رقابت با اسپورتینگ را از ابتدا تحت کنترل داشته باشند، باید شروعی قدرتمندانه‌ رقم بزنند؛ شروعی که به نظر می‌رسد برای رقم زدن آن، مهدی طارمی امید اول آبی و سفیدها باشد.

1733082

ملی‌پوش ایرانی تیم پورتو در مارکت تابستانی فصل جاری مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفت و پرونده مذاکرات هنوز باز است. البته باشگاه پورتو که تمایل زیادی به از دست دادن طارمی ندارد، اخیرا اعلام کرد که او را با مبلغ پیشنهادی میلان نمی‌فروشد و 36 میلیون یورو را رقم رضایت نامه مهاجم ایرانی دانست.

مهدی طارمی که از محبوبیت بالایی نزد هواداران پورتو برخوردار است، با توجه به داشتن قرارداد با تیم پرتغالی، منتظر تصمیم مدیران باشگاه است و با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد که باید شاهد تداوم حضور او در پرتغال حداقل تا ژانویه باشیم. او امشب در بازی نخست فصل، انگیزه‌های ویژه‌ای برای گلزنی و بهتر کردن رکورد قابل توجه خود خواهد داشت؛ مهدی جزو معدود بازیکنان لیگ پرتغال است که زیر 100 بازی به 50 گل زده رسیده است.

1733077

دیدگاه‌ها