کد خبر : 1837113 | 15 مرداد 1401 ساعت 23:58 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

توخل: این هیجان‌انگیزترین بازی لیگ برتر نبود

توماس توخل، سرمربی چلسی بعد از پیروزی تیمش مقابل اورتون گفت با وجود کسب سه امتیاز از عملکرد تیمش چندان راضی نیست.

توخل: این هیجان‌انگیزترین بازی لیگ برتر نبود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی هفته اول فصل جدید لیگ برتر را با پیروزی خارج از خانه 1-0 مقابل اورتون آغاز کرد. دیدار دو تیم در گودیسون پارک، به میزبانی اورتون برگزار شد و آبی‌های لندن موفق شدند با گلی که در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول توسط جورجینیو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید؛ به پیروزی برسند.

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در پایان بازی گفت از اینکه تیمش سه امتیاز بازی در هفته اول را به‌دست آورده خوشحال است ولی روی‌هم‌رفته نمی‌تواند از عملکرد چلسی در این بازی رضایت داشته باشد.

1733086

توخل در مصاحبه بعد از بازی گفت:" بله، این بازی هیجان‌انگیزترین مسابقه لیگ برتر نبود. اینکه در نیمه اول هفت دقیقه وقت تلف‌شده داشتیم و در نیمه دوم10 دقیقه، کاملا گویا است. بازی بارها و بارها با وقفه مواجه شد و تیم نتوانست ضرباهنگ خودش را پیدا کند.

ما در لحظاتی از بازی دچار مشکل شدیم و نتوانستیم سرعت حرکت‌مان را تغییر بدهیم و فاز بازی را عوض کنیم. شاید نمی‌خواستیم در 25 متر پایانی دست به ریسک بزنیم. در نیمه دوم توپ را به اندازه کافی حرکت ندادیم و از توپ‌های بلند استفاده نکردیم. توپ بیشتر در نیمه زمین گیر افتاده بود.

ولی کسب سه امتیاز برای ما مهم بود. این باعث می‌شود تیم اعتماد به‌نفس بیشتری پیدا کند. جو تیم با این پیروزی مثبت می‌شود و بچه‌ها خودشان را باور می‌کنند. ما برای بهتر شدن انتقادها را پذیرا و از نکات مثبت بازی راضی هستیم".

دیدگاه‌ها