کد خبر : 1837114 | 16 مرداد 1401 ساعت 00:13 | 11.3K بازدید | 7 دیدگاه

لمپارد: تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون بعد از شکست تیمش مقابل چلسی در اولین بازی فصل از عملکرد شاگردانش در این بازی ابراز رضایت کرد.

لمپارد: تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود

به گزارش "ورزش سه"، اورتون امروز فصل 2022-2023 لیگ برتر را با یک بازی خانگی آغاز کرد و در گودیسون‌پارک میزبان چلسی بود. شاگردان فرانک لمپارد در مقابل تیم پرقدرت لندنی نمایش بدی نداشتند و اجازه ندادند شاگردان توماس توخل بر توپ و میدان حاکم شوند.

1733090

در بازی پربرخوردی که بارها با وقفه مواجه شد شاگردان لمپارد در نهایت با گلی که در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول از روی نقطه پنالتی دریافت کردند 1-0 شکست خورده و سه امتیاز بازی را به چلسی واگذار کردند.

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، که از ستاره‌های سابق چلسی است و سابقه سرمربی‌گری در این تیم را هم دارد؛ در پایان بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت اورتون در بازی اول فصل، در مقابل تیمی در سطح چلسی، خوب بازی کرد و تساوی برای این مسابقه نتیجه عادلانه‌تری بود.

1733091

سرمربی اورتون در پایان بازی گفت:" معتقدم ما در مقابل حریفی سخت، خوب کار کردیم. تنها تفاوت دو تیم در این بازی همان ضربه پنالتی بود. ما یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و حریف به گل رسید. به نظرم تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود.

ما شماره 9 کلاسیک نداریم و دائم باید در حرکت می‌بودیم. اینکه در بازی اول فصل از بچه‌ها چنین انتظاری داشته باشیم انتظار زیادی است. با این‌حال معتقدم امروز در مقابل تیمی در سطح چلسی خوب کار کردیم.

در مورد مصدومیت بِن گادفری باید بگویم تا این لحظه به نظر می‌رسد او دچار یک شکستگی کوچک شده است. تیم پزشکی در حال بررسی بیشتر است. ولی او تا مدتی دور از میادین خواهد بود. ما آخر فصل گذشته هم با شرایط مشابهی مواجه شدیم. به هر حال چاره‌ای نداریم و باید بر مشکلات غلبه کنیم".

دیدگاه‌ها