کد خبر : 1837135 | 16 مرداد 1401 ساعت 11:24 | 47.7K بازدید | 21 دیدگاه

با قطعی‌شدن بازی ایران - سنگال؛

فوق‌ ستارگان بایرن و چلسی حریف تیم ملی شدند!

مطابق انتظارات، بازی دوستانه ایران و سنگال در ابتدای مهرماه نهایی شده و سادیو مانه و یارانش، دومین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش خواهند بود.

فوق‌ ستارگان بایرن و چلسی حریف تیم ملی شدند!

به گزارش "ورزش سه" در حالی که از دو ماه گذشته صحبت‌هایی مبنی بر انجام یک بازی دوستانه با حریفی افریقایی در فیفادی سپتامبر برای تیم ملی فوتبال ایران به گوش می‌رسید و از سنگال به عنوان حریف احتمالی یاد می‌شد، اکنون وبسایت " lequotidien" سنگال در خبری مدعی شده توافق نهایی بین دو فدراسیون فوتبال سنگال و ایران انجام شده و دو تیم در اتریش به مصاف یکدیگر می‌روند.

1733138

درحالی که سنگال در گروه اول جام جهانی با تیم‌های قطر، هلند و اکوادور هم‌گروه شده، الیو سیسه، سرمربی تیم ملی این کشور برای شبیه‌سازی بازی با قطر، اصرار زیادی روی بازی دوستانه با یک حریف آسیایی داشته و با توجه به نیاز ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه باکیفیت دیگر در اردوی پایان شهریور و ابتدای مهرماه، توافق بر سر برگزاری این بازی انجام شده و به زودی هر دو فدراسیون به صورت رسمی آن را اعلام می‌کنند.

1733140

این درحالی است که پیش از این هم در همایشی تجاری، محمدرضا دهشیری، سفیر ایران در سنگال از رایزنی برای برگزاری یک بازی دوستانه بین دو تیم در فیفادی ژوئن یا سپتامبر خبر داده بود که در نهایت این بازی برای روز 27 سپتامبر مصادف با پنجم مهرماه هماهنگ شده است.

1733139

نکته جالب دیگر در خصوص این تقابل، احتمال رویارویی دو تیم در مرحله حذفی جام جهانی است به گونه‌ای که اگر به هرشکلی دو تیم رتبه‌های اول و دوم گروه‌های خودشان را کسب کنند، در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام جهانی با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.

1733137
بنابراین تیم ملی فوتبال ایران، بعد از بازی در روز اول مهرماه برابر اروگوئه، یک مسابقه باکیفیت دیگر را برابر قهرمان قاره آفریقا برگزار خواهد کرد تا اردویی فوق‌العاده از نظر حریفان تدارکاتی در اروپا پیش روی تیم ملی باشد. تیمی که از ستارگانی چون کالیدو کولیبالی، ادوارد مندی و البته سادیو مانه در ترکیبش بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها