کد خبر : 1837174 | 16 مرداد 1401 ساعت 15:52 | 29.5K بازدید | 5 دیدگاه

جانشین هالر در دورتموند مشخص شد

بروسیا دورتموند در آستانه جذب آنتونی مودست، مهاجم کلن، به عنوان جانشین سباستین هالر است.

جانشین هالر در دورتموند مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند به دنبال تقویت خط حمله خود در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و به نظر می‌رسد که گزینه مدنظرش را پیدا کرده است. 
جدایی ارلینگ هالند و انتقالش به منچسترسیتی باعث شد که مدیران این باشگاه آلمانی برای جذب هالر که فصل گذشته عملکرد بسیار درخشانی در آژاکس داشت اقدام کنند و او را به خدمت بگیرند. 
اما این بازیکن پس از پیوستن به دورتموند متوجه شد که به سرطان بیضه مبتلا شده است و به دلیل طی کردن روند درمان باید مدتی طولانی از میادین دور باشد. 
همین باعث شد که مدیران دورتموند به صورت جدی به دنبال جذب جانشینی برای این بازیکن باشند و حالا گفته می‌شود که در آستانه امضای قرارداد با مودست هستند. 
پیش از این گفته شده بود که این باشگاه مذاکراتی را با ادینسون کاوانی برای حضور در بوندسلیگا انجام داده است اما به نظر می‌رسد که توافق نهایی برای جذب این بازیکن صورت نگرفت و دورتموند که به دنبال گزینه‌ای موقت برای حضور در خط حمله این تیم است، تصمیم گرفت پیشنهادی را برای جذب این بازیکن فرانسوی 34 ساله به کلن ارائه کند. 
توافق شخصی با این مهاجم انجام شده است اما دو باشگاه هنوز بر سر مبلغ این انتقال به توافق نرسیده‌اند و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها