کد خبر : 1837224 | 16 مرداد 1401 ساعت 23:21 | 68.7K بازدید | 18 دیدگاه

گواردیولا: هفته پیش که به هالند می‌خندیدید!

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است باید به ارلینگ هالند در لیگ برتر زمان کافی داده شود.

گواردیولا: هفته پیش که به هالند می‌خندیدید!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل جدید لیگ برتر را بسیار خوب آغاز کرد و آنها امشب با دو گل ارلینگ هالند در خانه وستهام به برتری 0-2 دست یافتند. پپ گواردیولا، سرمربی باتجربه سیتیزن‌ها در پایان این دیدار مدعی شد ارلینگ هالند همیشه بازیکن گلزنی بوده و دلیلی برای عدم موفقیت این بازیکن در لیگ برتر در سال‌های بعد وجود ندارد.

پپ گواردیولا گفت: "البته که ارلینگ هالند بازیکن با استعدادی است. برای بازیکنی که از روزی که متولد شده در گلزنی موفق عمل کرد، چرا اینجا چنین اتفاقی رخ ندهد؟ یک هفته پیش همه به این بازیکن می‌خندیدند، می‌گفتند ارلینگ هالند نمی‌تواند خودش را با شرایط بازی در لیگ برتر تطبیق دهد، اما حالا او در کنار تیری آنری، آلن شیرر و کریستیانو رونالدو بهترین است.

1733315

باید به هالند زمان داد و این تازه اولین مسابقه این بازیکن در لیگ برتر بود. ما خودمان را به سبک بازی او وفق می‌دهیم و نیازی به تغییر چندانی وجود دارد. می‌دانیم که همیشه یک تهدید واقعی، یک بازیکن دونده و یک تمام کننده خوب در محوطه حریف داریم و او به‌طور مناسبی در حال تطبیق یافتن با شرایط جدید خود است. باید به هالند فرصت بیشتری بدهیم و در مجموع او عملکرد خوبی داشت. شناخت بچه‌ها و دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهیم مهم است. من نمی‌توانم به هالند گلزنی را یاد بدهم و او باید در رختکن راحت باشد.

عملکرد فوق العاده‌ای را از بازیکنان سیتی در این دیدار مشاهده کردیم، اتفاقی که در بازی مقابل لیورپول رخ نداد. ما یک نمایش درخشان ارائه دادیم و در برابر تیمی که عقب دفاع می‌کند، موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق کردیم. کایل واکر نیز استثنایی بازی کرد و شاید این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که او از زمان حضور در تیم من انجام داده است."

دیدگاه‌ها