کد خبر : 1837339 | 18 مرداد 1401 ساعت 10:31 | 3.9K بازدید | 2 دیدگاه

سعیدی: نامه‌نگاری کردیم و منتظر پاسخ هستیم

احتمال جریمه 10 هزار دلاری بابت انصراف تیم امید

احتمال دارد کمیته بین‌المللی المپیک، تیم امید ایران را بابت انصراف از بازی‌های کشورهای اسلامی 10 هزار دلار جریمه کند.

احتمال جریمه 10 هزار دلاری بابت انصراف تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران که قرار بود در مسابقات کشورهای اسلامی در کشور ترکیه شرکت کند، چند روز مانده به این تورنمنت به بهانه عدم همکاری باشگاه‌ها انصراف خود را اعلام کرد.

مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید بعد از آنکه برخی باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار ندادند و از طرفی برخی نفرات تیم هم مشکوک به ویروس کرونا بودند تصمیم به لغو اردوی امیدها و انصراف از بازی‌های کشورهای اسلامی گرفت.

انصراف ناگهانی از مسابقات اما باعث شده تا کمیته بین‌المللی المپیک به این موضوع حساس شود. در چنین شرایطی کمیته ملی المپیک ایران با ارسال نامه به IOC دلایل خود برای عدم حضور در تورنمنت را اعلام کرده اما همچنان احتمال جریمه وجود دارد.

جریمه انصراف تیم ها از مسابقات 10 هزار دلار است که به نظر می‌رسد این جریمه برای ایران هم اعمال شود البته که مسئولان کمیته المپیک امیدوارند این جریمه اعمال نشود.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در برنامه سلام صبح به‌خیر شبکه سوم سیما در این خصوص گفت:«ما نامه‌ای را نوشتیم و با کمیته بین‌المللی المپیک درباره تیم امید مکاتبه کردیم. دلایل خود را آوردیم و موضوع کرونای برخی بازیکنان را مطرح کردیم. این مسئله در دست بررسی است و باید ببینیم چه می‌شود.»

سعیدی درباره جریمه تیم امید بیان کرد:‌«تا الان جریمه‌ای پرداخت نکردیم و منتظر پاسخ کمیته بین‌المللی المپیک هستیم.»

دیدگاه‌ها