کد خبر : 1837344 | 18 مرداد 1401 ساعت 10:34 | 8.8K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ منفی بولونیا به یونایتد: آرناتوویچ فروشی نیست!

مارکو دی وایو، مدیر ورزشی بولونیا، اعلام کرد که این باشگاه به هیچ وجه حاضر به فروش مارکو آرناتوویچ نیست.

پاسخ منفی بولونیا به یونایتد: آرناتوویچ فروشی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که همچنان به دنبال تقویت تیمش برای فصل جدید است، پیشنهادی را برای جذب آرناتوویچ ارائه کرده بود. 
گفته می‌شود که پیشنهاد رسمی این باشگاه برای جذب این بازیکن باتجربه بولونیا نزدیک به هشت تا 9 میلیون یورو بوده اما خیلی زود از سوی مدیران این باشگاه رد شده است.
با این حال، رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که شیاطین سرخ قصد دارند پیشنهاد جدیدی را با مبلغ بالاتر برای جذب این بازیکن ارائه کنند و امیدوار هستند که تا پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات موفق به انتقال آرناتوویچ به اولدترافورد شوند. 
اما به نظر می‌رسد که علیرغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته از سوی این باشگاه لیگ برتری، بولونیا هیچ علاقه‌ای به فروش این بازیکن 33 ساله که فصل گذشته 14 گل در 33 بازی برای این تیم به ثمر رساند ندارد. 

1733509
دی وایو شب گذشته در گفتگو با Italia 1 اظهار داشت:« بازی در پنجره نقل و انتقالات آسان نیست. صحبت‌های زیادی مطرح شده است اما ما می‌خواهیم مارکو را حفظ کنیم. او هسته اصلی پروژه ما است. پیشنهادها برای او باعث افتخار ماست اما تصمیمی برای فروش او نداریم.»
او همچنین در پاسخ به سوالی درباره مبلغ پیشنهادی یونایتد گفت:« مسئله پول نیست. ارزش بازی و حضور او در این باشگاه برای ما بسیار ارزشمند و قیمتی است. ما می‌خواهیم با او جلو برویم چون باور داریم که می‌تواند باعث رشد ما شود.»
پیش از این سینیسا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا، نیز تاکید کرده بود که انتظار دارد این بازیکن با وجود تمام پیشنهادهایی که دارد به حضور در این تیم ادامه دهد.

دیدگاه‌ها