کد خبر : 1837387 | 18 مرداد 1401 ساعت 13:39 | 47.3K بازدید | 22 دیدگاه

شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس؛

یحیی ریسک اسدبیگی را به جان می‌خرد؟

باشگاه ذوب آهن با لایحه خود شکایت رسمی از باشگاه پرسپولیس را پیگیری می‌کند.

یحیی ریسک اسدبیگی را به جان می‌خرد؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جنجالی پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، جدایی سینا اسدبیگی از ذوب آهن به مقصد پرسپولیس بود که در شرایطی عجیب رخ داد؛ زمانی که او ناهار را با شاگردان تارتار صرف کرد اما پس از آن با ترک اردو، راهی دفتر رضا درویش شد تا به پرسپولیس بپیوندد.

این جدایی پس از تمدید قرارداد سینا اسدبیگی با ذوب آهن رخ داده بود و اساسا تارتار به این دلیل او را در تمرینات پیش فصل پذیرفت که تحت قرارداد تیم قرار داشت.

با این حال ایجنت سینا اسدبیگی به همراه او به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که هیچ قراردادی بین طرفین امضا نشده و امضای الکترونیکی هم الزام آور نیست تا به این ترتیب درویش و یحیی گل‌محمدی به جذب این بازیکن رضایت بدهند.

با این حال باشگاه ذوب آهن در این مدت در سکوت خبری ادله خود را جمع آوری کرد و حالا شکایت خود را در نهاد داخلی ذی ربط ثبت کرده است. در صورتی که کمیته تعیین وضعیت حکم را به سود ذوب آهن بدهد، اسدبیگی و پرسپولیس جریمه و شاید محروم شوند.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی فصل گذشته ریسک استفاده از حنانوف و صفروف را به جان نخرید و باوجود اینکه قانون صراحتا اجازه استفاده از آنها را می‌داد، ترجیح داد که تا پایان نیم فصل صبر کند و با خیال راحت مدافعان تاجیک را به زمین بفرستد.

حالا باتوجه به انتشار برگه قراردادی که امضای اسدبیگی روی آن دیده می‌شود و همچنین شکایت بی سروصدای ذوب آهن، باید دید یحیی روی این بازیکن ریسک می‌کند و او را به زمین می‌فرستد یا ترجیح می‌دهد پس از صدور حکم در مورد خرید جدید و جنجالی خود تصمیم بگیرد.

دیدگاه‌ها