کد خبر : 1837398 | 18 مرداد 1401 ساعت 15:09 | 25.9K بازدید | 37 دیدگاه

حسن ترافیک بازیکن در اردوی آبی

ساپینتو غصه غایبین را نمی خورد!

استقلال در حالی مهیای بازی با سپاهان می شود که به طور حتم چند بازیکن را در هفته ابتدایی در ترکیب نخواهد داشت. بازیکنانی که می توانستند در ترکیب استقلال تاثیر گذار باشند.

ساپینتو غصه غایبین را نمی خورد!

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازیکن حردانی است که در بازی با هوادار از ناحیه مچ پا آسیب دیده و غیبت او در بازی با سپاهان قطعی است به این خاطر که در روزهای اخیر تمرین نکرده است. هم چنین حضور محمد حسین مرادمند در ترکیب تیم آبی در بازی با سپاهان در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ با اینکه باشگاه استقلال خبر عدم حضور محمد حسین مردامند در دو بازی ابتدایی را تایید نکرده است. علاوه بر این دو بازیکن ممکن است کاوه رضایی هم در بازی نخست قادر به حضور در ترکیب تیم آبی نباشد. به واقع سرمربی استقلال در بازی نخست نمی تواند روی این سه بازیکن حساب کند.

اما با این وجود مربی پرتغالی در تمرینات تیم استقلال چهره غمناکی ندارد به این خاطر که او تیمی را ساخته که در همه پست ها با ترافیک بازیکن روبرو است تا جایی که گفته می شود شاید تا پیش از شروع بازی ها و حتی بعد از شروع بازی ها یکی دو بازیکن را از لیست کنار بگذارد. سیلوا- غلامی – روزبه – حسینی و... آماده بازی در خط دفاعی هستند. استقلال در خط حمله به جز کاوه رضایی، پیمان بابایی – آرمان رمضانی – امیر ارسلان مطهری و سجاد شهباز زاده را دارد و از سویی در کناره ها هم چند بازیکن می توانند به جای صابر حردانی بازی کنند که یکی از آنها رضا میرزایی است. این اتفاقات که بدون شک در جریان فصل هم تکرار خواهد شد می تواند منجر به حضور همه بازیکنان در اردوی تیم آبی شود. جالب اینکه با وجود این ترافیک مربی پرتغالی به حضور دو بازیکن جدید در ترکیب تیمش تاکید دارد که یکی از آنها محمد محبی است که حضورش در تیم استقلال نهایی شده است و دیگری هم هم مهدی قایدی است.

اینطور می توان گفت ساپینتو غصه غایبین را در اردوی تیم آبی نمی خورد و شاید با علم به این اتفاقات و اینکه کار استقلال برای تکرار قهرمانی در فصل پیش رو سخت است چنین تیم پرمهره ای را برای فصل جدید بازی ها مهیا کرده است.

دیدگاه‌ها