کد خبر : 1837415 | 18 مرداد 1401 ساعت 17:05 | 88K بازدید | 33 دیدگاه

برناردو در راه نوکمپ؛

یک ستاره بزرگ دیگر در آستانه انتقال به بارسلونا

بارسلونا و منچسترسیتی بر سر مبلغ انتقال برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی و خلاق به نوکمپ با مبلغی کمتر از 80 میلیون یورو، به توافق رسیده اند.

یک ستاره بزرگ دیگر در آستانه انتقال به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، جذب برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتیزن ها در هفته های اخیر در دستور کار بارسلونا قرار گرفته و این باشگاه به شدت در تلاش برای خرید این بازیکن بوده است. اما با توجه به مشکلات مربوط به ثبت بازیکنان جدید و همچنین عدم تمایل فرانکی دی یونگ به جدایی از بارسلونا، حداقل تا امروز نهایی کردن این انتقال برای کاتالان ها دشوار به نظر می رسید. اما جرارد رومرو، خبرنگار مشهور اسپانیایی، مدعی شده است که بارسلونا و منچسترسیتی نیز برای انتقال این بازیکن به توافق رسیده اند و رقم مورد توافق طرفین نیز کمتر از 80 میلیون یورو بوده است.

1733635

خود برناردو سیلوا علاقه زیادی به نهایی شدن این انتقال دارد و پیش از این ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور این بازیکن نیز با مدیران بارسلونا بر سر انتقال موکلش به نوکمپ توافق کرده بود. امروز اخباری در مورد انصراف سیلوا از این انتقال منتشر شد، اما به نظر می رسد مذاکرات بین طرفین نهایی شده و احتمال دارد ستاره پرتغالی به زودی لباس بارسلونا را به تن کند.

کاتالان ها برای فصل جدید ستاره های بزرگی مانند روبرت لواندوفسکی و رافینیا را به خدمت گرفته اند و با حفظ مهاجمان قبلی، شاید لقب هراس انگیزترین خط حمله فوتبال اروپا را به خود اختصاص دهند. منچسترسیتی چند ماه قبل با انتقال فران تورس به بارسلونا موافقت کرد و به نظر می رسد حالا برناردو سیلوا دومین انتقال بزرگ در ماه های اخیر از سیتی به بلوگرانا خواهد بود.

دیدگاه‌ها