کد خبر : 1837420 | 18 مرداد 1401 ساعت 17:51 | 36.7K بازدید | 21 دیدگاه

خورخه والدانو:

پرونده بازگشت رونالدو به رئال مادرید بسته شده است

خورخه والدانو، اسطوره باشگاه سابق رئال مادرید به مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال پرداخته است.

پرونده بازگشت رونالدو به رئال مادرید بسته شده است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در تقریبا دو دهه اخیر اغلب افتخارات فردی را به خود اختصاص داده و به عناوین و دستاوردهای بزرگی در این مدت رسیده اند. انتخاب یکی از بین این دو فوق ستاره همیشه محل بحث هواداران فوتبال بوده و خورخه والدانوی آرژانتنی مدعی شد رونالدو در سال های اخیر فوق العاده بوده و چندین توپ طلا را در رقابت با بازیکنی مانند لیونل مسی به خود اختصاص داده است.

1724074

خورخه والدانو در گفتگو با TyC Sports گفت: "کریستیانو رونالدو یک پدیده است. این عبارت در مقایسه با لیونل مسی که من او را یک نابغه می نامم، مانند تنزل رتبه به نظر می‌رسد، اما مراقب باشید که گاهی اوقات یک پدیده شایستگی بیشتری نسبت به یک نابغه دارد. نابغه اینگونه متولد می شود و پدیده خودش در طول مسیر پیشرفت می کند. کریستیانو حتی انگار بدن جدیدی برای خود ساخته، بارها شایستگی فراوان خود را نشان داده و شانس کسب چندین جایزه توپ طلا را از نابغه گرفته است."

البته این مرد باسابقه و آرژانتینی، احتمال بازگشت رونالدو به رئال مادرید را رد کرد و این انتقال را منتفی دانست. خورخه والدانو در ادامه گفت: "به نظر من داستان بازگشت دوباره کریستیانو رونالدو به باشگاه رئال مادرید یک پرونده بسته شده است، همین. فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، تحت هیچ شرایطی علاقه ای به بازگشت به گذشته ندارد. اما کاری که رونالدو در طول 9 سال حضورش در رئال مادرید انجام داد، او را در زمره بهترین های تاریخ این باشگاه قرار می دهد و فکر می‌کنم همین برای همه کافی باشد."

دیدگاه‌ها