کد خبر : 1837621 | 19 مرداد 1401 ساعت 23:11 | 39.2K بازدید | 25 دیدگاه

سپاهانی‌های استقلال برای دیدار با سپاهان ردیف شدند!

نخستین بازی استقلال در لیگ بیست و دوم برای تعدادی از بازیکنان آبی‌ها اهمیتی دوچندان خواهد داشت.

سپاهانی‌های استقلال برای دیدار با سپاهان ردیف شدند!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال در حالی روز جمعه به مصاف سپاهان می‌رود که عصر امروز آخرین تمرین جدی پیش از مصاف حساس با سپاهان را برگزار کرد.
مسابقه با سپاهان همیشه برای هواداران استقلال از اهمیت و جذابیت بالایی برخوردار بوده به ویژه که این دو تیم در بسیاری از سالهای لیگ کورس قهرمانی را با هم تشکیل داده بودند. بعد از قهرمانی استقلال در فصل گذشته و سومی سپاهانی‌ها، هر دو تیم سرمربیان جدیدی را روی نیمکت‌های خود می‌بینند تا دربی پرتغالی‌های لیگ را در هفته نخست شاهد باشیم. اما انتقال همیشگی بازیکنان بین این دو تیم، جذابیت‌ دیگر این مسابقه است. جایی که آبی‌ها در ترکیب‌ خود بازیکنانی چون سجاد شهباززاده، مهدی مهدی‌پور و عارف غلامی را با سابقه حضور در تیم سپاهان یا تیم رده‌های سنی این باشگاه در اختیار دارند که پیش از این هم با لباس آبی برابر طلایی‌پوشان قرار گرفته‌اند.

1733989

سجاد شهباززاده که بعد از چهارفصل حضور در سپاهان به تیم سابقش استقلال برگشته، در شرایطی که کاوه رضایی هنوز به مرز آمادگی و هماهنگی صددرصد در تمرینات  استقلال نرسیده، امید اول گلزنی ساپینتو در برابر رقیب قدرتمند اصفهانی به شمار می‌رود. سجاد که بعد از آقای گلی در فوتبال ایران، فصل گذشته فروغ لیگ بیستم را نداشت، با حضور در استقلال امیدوار است به فرم مطلوب خود برسد و بتواند خاطرات خوش دوره اول حضورش در استقلال را برای هواداران تیم قهرمان تداعی کند.

1733990

مهدی مهدی‌پور که فوتبالش را در رده‌های سنی سپاهان آغاز کرده بود، دیگر بازیکن آبی‌ها با عقبه سپاهانی‌ها محسوب می‌شود. مهندس جدید استقلالی‌ها که فصل گذشته با پاس گل‌های پرتعدادش نقش پررنگی در قهرمانی آبی‌های پایتخت ایفا کرده بود، عصر جمعه کار سختی در بدست گرفتن میانه میدان به نفع تیمش در ورزشگاه ساکت آزادی در پیش خواهد داشت. ستاره‌ای که با تمدید بلندمدت قراردادش با استقلال، جای بیشتری در قلب هواداران این تیم هم پیدا کرده است.

1733991

دیگر سپاهانی سابق در ترکیب آبی‌ها، عارف غلامی است. مدافع محبوب استقلال که در آکادمی باشگاه سپاهان رشد کرد و سالها برای این تیم توپ زد. عارف که جدایی‌اش از سپاهان با حواشی کمی همراه نبود، در بازگشت به نقش جهان چندباری با هواداران اصفهانی دچار اختلاف شد اما به نظر می‌رسد با گذشت زمان، رابطه او با هواداران سپاهان به شرایط عادی درآمده است. مدافع ملی‌پوش آبی‌ها برای اثبات شایستگی‌هایش به ساپینتو و البته کادر فنی تیم ملی در بازی برابر سپاهان باید با وینگرهای سرعتی و تکنیکی تیم مورایس سرشاخ شود. اتفاقی که بدون شک یکی از تقابل‌های جالب هفته اول در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

دیدگاه‌ها