کد خبر : 1837773 | 20 مرداد 1401 ساعت 21:30 | 58K بازدید | 4 دیدگاه

دستور بی‌رحمانه کونته؛ این چهار بازیکن تمرین نکنند

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به چهار بازیکن این تیم اجازه شرکت در تمرین‌ها را نداده و به باشگاه گفته است این چهار نفر باید تا پایان تابستان واگذار شوند.

دستور بی‌رحمانه کونته؛ این چهار بازیکن تمرین نکنند

به گزارش "ورزش سه"، اخراج چهار بازیکن تاتنهام از تمرین‌ها توسط آنتونیو کونته از طرف رسانه‌های انگلیسی به‌عنوان اقدامی بی‌رحمانه توصیف شده است. بر اساس گزارش روزنامه میرر، تانگوی اندومبله، هری وینکز، سرجی رگیلون و جیووانی لوسلسو چهار بازیکنی هستند که از زمان بازگشت اسپرز از تور کره جنوبی به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنند چرا که کونته اجازه شرکت در تمرین‌های تیمی را به آنها نداده است.

1734209

با اینکه تاتنهام برای پاسخ دادن به درخواست کونته سعی دارد این چهار بازیکن را به‌صورت دائمی یا قرضی واگذار کند اما باشگاه در روزهای اخیر به این نتیجه رسیده که ممکن است در آخرین هفته پنجره نقل و انتقالات تابستانی نتواند برای آنها مشتری مناسب پیدا کند.

تاتنهام در روزهای اخیر دو بازیکن خود، استیون برخواین و کمرون کارتر ویکرز را به‌ترتیب به آژاکس و سلتیک واگذار کرد. اما فروش چهار بازیکنی که به آنها اشاره شد برای اسپرز دشوارتر بوده است.

اندومبله نیمه دوم فصل گذشته را به‌صورت قرضی در لیون گذراند و گفته می‌شود ویارئال به جذب او علاقه‌مند است. لوسلسو هم بر اساس گزارش‌ها مورد توجه این باشگاه اسپانیایی است ولی تا این لحظه پیشنهادی برای این دو هافبک به تاتنهام نرسیده است.

1734210
جیووانی لوسلسو

در روزهای اخیر شایعاتی درباره اقدام احتمالی والنسیا برای جذب هری وینکز مطرح بود. لسترسیتی هم از دیگر تیم‌هایی است که به نظر می‌رسد به جذب او علاقه‌مند باشد.

1734211
هری وینکز

دیدگاه‌ها