کد خبر : 1837847 | 21 مرداد 1401 ساعت 13:13 | 51.1K بازدید | 6 دیدگاه

خیال عطایی از پست پاسور راحت شد (عکس)

با توجه به تمرین دیروز تیم ملی به نظر می رسد که جواد کریمی مشکلی برای همراهی ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی جهان ندارد.

خیال عطایی از پست پاسور راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا هفت ماه پیش بود که تیم گرین یارد بلژیک در رقابت لیگ قهرمانان والیبال اروپا به مصاف دینامو مسکو روسیه رفت و بازی را با نتیجه ٣-٠ به حریف خود واگذار کرد. جواد کریمی، پاسور تیم ملی والیبال ایران در جریان این مسابقه و در همان ست ابتدایی بازی به شدت مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت مشخص شد که کریمی با این مصدومیت چند ماه از میادین دور خواهد بود. پاسور جوان و آینده دار تیم ملی والیبال ایران طی ماه‌های گذشته ریکاوری خود را به شکل فشرده‌ای پشت سر گذاشته تا خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کند. جواد کریمی همچنین نتوانست تیم ملی را در لیگ ملت‌ها همراهی کند و حتی اخیرا شایعاتی در رابطه با احتمال غیبت او در مسابقات قهرمانی جهان نیز مطرح شد.

1734366

تمرین دیروز تیم ملی بهترین فرصت بود تا وضعیت جواد کریمی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شود. این پاسور جوان تیم ملی در تمرین دیروز با آمادگی خاصی ظاهر شد و به نظر می رسد که برخلاف برخی شنیده ها او به شکل کامل آسیب دیدگی خود را پشت سر گذاشته و مشکلی برای حضور در قهرمانی جهان ندارد. البته ایران در این پست محمد طاهر وادی را هم در اختیار دارد که در مسابقات لیگ ملتها عملکرد قابل قبولی داشت.

عکس ها: سعید زارعیان

دیدگاه‌ها