کد خبر : 1837869 | 21 مرداد 1401 ساعت 14:53 | 29.9K بازدید | 10 دیدگاه

چین مقابل جوانان ما هم با تیم اصلی‌اش بازی کرد

غلامرضا محمدی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان از عملکرد شاگردانش برابر چین تمجید کرد.

چین مقابل جوانان ما هم با تیم اصلی‌اش بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز در چارچوب سومین مسابقه خود در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها به مصاف چین رفت اما نتوانست مقابل حریف خود که با تیم اصلی پا به زمین گذاشته بود به پیروزی برسد و در نهایت با نتیجه 3-1 کار را واگذار کرد تا از صعود به نیمه نهایی باز بماند.

غلامرضا مومنی مقدم درباره این مسابقه گفت: خوشحالم که در این بازی حس جنگندگی را در بازیکنان دیدم. در تمامی فاکتورها با تیم چین که از توان بسیار بالایی برخوردار است، برابر بودیم. این تیم در لیگ ملت‌ها با همین ترکیب امروز، توانست برزیل را شکست دهد.

چینی‌ها حتی در مقابل تیم جوانان ایران هم با ترکیب اصلی خودشان حاضر شدند و این موضوع نشان دهنده جایگاه بالای والیبال ما در آسیا و جهان است. مسابقه تیم جوانان با رده سنی‌ که از خودشان ۱۰ سال بزرگتر هستند می‌تواند چالش خوبی باشد. امروز ما در یک کار تیمی در این چالش حاضر شدیم و توانستیم چین را تحت فشار قرار دهیم.

این سرمربی با بیان این که به غیر از ست چهارم، بازیکنان ایران عملکرد خوبی برابر چین داشتند، گفت: اگر اشتباهات فردی که در این سن طبیعی هم هست نبود و بهتر عمل کرده بودیم قطعاً نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

او در مورد اهدافی که برای حضور تیم ملی جوانان در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا وجود داشته است، گفت: حضور ما در این تورنمنت اتفاق بسیار خوبی بود که با همکاری فدراسیون رقم خورد و ما برای رقابت در سطح مسابقات رسمی با تیم‌های درجه یک آسیایی که به دنبال کسب مدال در آسیا هستند به تایلند آمدیم.

مومنی مقدم ادامه داد: چالش بسیار خوبی برای بازیکنان بود و این تجربیات قطعا به ما کمک خواهد کرد که در رده سنی خودمان بهترین عملکرد را داشته باشیم. از حضور در این مسابقات که جنبه دیدارهای تدارکاتی برای ما دارد بسیار راضی هستم، چون بازیکنان از نزدیک در متن مسابقات رسمی قرار گرفتند. امیدوارم با کسب این تجربیات، از مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین با موفقیت بازگردیم و سهمیه حضور در مسابقات جهانی جوانان را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها