کد خبر : 1837878 | 21 مرداد 1401 ساعت 15:55 | 24.6K بازدید | 5 دیدگاه

گری نویل:

دی‌یونگ در چلسی؟ حتی نمی‌خواهم به آن فکر کنم

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، ترجیح می‌دهد فرانکی دی یونگ در بارسلونا بماند ولی راهی چلسی نشود.

دی‌یونگ در چلسی؟ حتی نمی‌خواهم به آن فکر کنم

به گزارش "ورزش سه"، سه سال از انتقال فرانکی دی یونگ به بارسلونا گذشته و این هافبک جوان هنوز نتوانسته توانایی‌های واقعی خود را نشان دهد. همچنین دستمزد بالای فرانکی دی یونگ باعث شده مدیران بارسلونا نیز تمایلی به حفظ او نداشته باشند و ترجیح می‌دهند این بازیکن را به باشگاهی دیگر انتقال دهند. منچستریونایتد در هفته‌های اخیر به‌شدت برای جذب فرانکی دی یونگ تلاش کرده، اما هنوز موفق به راضی کردن این بازیکن نشده است. حضور منچستریونایتد در لیگ اروپا مهمترین دلیل عدم علاقه ستاره هلندی به پیشنهاد این باشگاه بوده و گفته می‌شود او بیشتر تمایل دارد در صورت جدایی از بارسا راهی چلسی شود.

1733342

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، در مورد احتمال انتقال دی یونگ به چلسی گفت:«دی یونگ در چلسی؟ حتی نمی خواهم به آن فکر کنم. اینکه یونایتد نتواند دی یونگ را جذب کند، شرم‌آور است ولی اگر او به چلسی برود، اتفاقی وحشتناک برای یونایتد خواهد بود. معتقدم هنوز نمی توان کاملا از دی یونگ ناامید بود. شاید او همچنان با اریک تن هاخ در ارتباط است و تا قبل از پایان نقل و انتقالات، بازیکن جدید منچستریونایتد شود.»

1733427

نویل ادامه داد:« سه حالت را می توان متصور بود. یا یونایتد با صبوری و هوشمندی، دی یونگ را جذب خواهد کرد. یا دی یونگ در بارسا خواهد ماند و این برای یونایتد یک فاجعه خواهد بود که هفته‌ها زمان برای بازیکنی تلف کرد که از ابتدا قصد جدایی نداشت یا حالت سوم که نمی خواهم به آن فکر کنم، یعنی انتقال دی یونگ به چلسی. رفتن دی یونگ به چلسی که رقیب مستقیم یونایتد در لیگ برتر است، بدترین اتفاق ممکن خواهد بود.»

دیدگاه‌ها