کد خبر : 1837956 | 21 مرداد 1401 ساعت 22:34 | 32.4K بازدید | 17 دیدگاه

نتیجه عملکرد تمام مهاجمان

امیدهای استقلال به کاوه، محبی و قائدی

تیم استقلال اولین شکست فصلش را در حالی پشت سر گذاشت که عملکرد مهاجمان این تیم امیدوار کننده نبود.

امیدهای استقلال به کاوه، محبی و قائدی

به گزارش "ورزش سه" تیم استقلال در حالی در اولین دیدار بیست و دومین دوره لیگ برتر برابر یکی از رقبای خود برای دفاع از عنوان قهرمانی شکست خورد که عملکرد خوبی در خط حمله از خود به جای نگذاشت. آبی ها که با تعداد زیادی مهاجم تیم خود را برای لیگ امسال آماده کرده اند، علاوه بر آنکه نتوانستند دروازه سپاهان را باز کنند، حتی رشید مظاهری را هم چندان به دردسر نینداختند. ساپینتو که در ابتدای دیدار سجاد شهباززاده را به عنوان مهاجم هدف خود در میدان قرار داد و در سیستمش یامگا نیز به کمک او در خط حمله اضافه می‌شد، پس از دریافت دو گل، دیگر مهاجمانش را نیز مورد آزمایش قرار داد اما هیچ‌کدام نتوانستند تاثیری در نتیجه دیدار داشته باشند. 
ساپینتو از دقیقه 60 ارسلان مطهری و پیمان بابایی را به میدان فرستاد و در 15 دقیقه پایانی نیز آرمان رمضانی وارد زمین شد، اما هیچ‌کدام از این 5 مهاجم استقلال عملکرد چشم گیری در زمین نداشتند.
حالا و پس از شکست برابر سپاهان، طرفداران تیم استقلال امیدوارند با بازگشت کاوه رضایی به میادین و حضور محبی و قائدی در کنار او، خط حمله تیمشان زهردارتر از دیدار با سپاهان باشد و انتظارات آنها را برآورده کنند.

1734443
خط حمله تیم استقلال در فصل جدید، جذاب ترین منطقه زمین برای طرفداران این تیم است اما در همین دیدار ابتدایی بسیاری را ناامید کرد. باید منتظر ماند و دید ترکیب کاوه رضایی، مهدی قائدی و محمد محبی می تواند انتظارات را برآورده کند و یا اینکه با گذشت هفته های ابتدایی، مهاجمان نامدار آبی ها که در دیدار برابر سپاهان به میدان رفتند، می توانند توانایی خودشان را به معرض نمایش بگذارند. به هر روی در لیگ بیست و دوم، خط حمله تیم ساپینتو از سوی رسانه ها و طرفداران بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها