کد خبر : 1837974 | 22 مرداد 1401 ساعت 00:02 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

جوانان پیکان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

شکوری: امیدوارم رییس فوتبال شادی را به ملت بدهد

قائم مقام باشگاه پیکان می گوید سعی خواهد کرد درپست جدید خود به کارگران و کارمندان گروه صنعتی ایرانخودرو خدمت کند.

شکوری: امیدوارم رییس فوتبال شادی را به ملت بدهد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری که به تازگی به عنوان قائم مقام باشگاه پیکان منصوب شده بعد از برد این تیم مقابل ملوان انزلی در هفته نخست لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه پاس قوامین گفت: به تیم ملوان خسته نباشید می گویم. تیم خوبی است و تماشاگران پرشوری دارد. به تیم خودمان خسته نباشید ویژه می گویم. بازی اول همه می دانیم بسیار سخت است چون تیم ها ناشناخته هستند.

او با اشاره به جوانی تیم پیکان خاطرنشان کرد: تیم ما نشان داد تیم خوبی است و نسبت به هزینه انجام شده و شرایط موجود در لیگ بازیکنان جوان ما نشان دادند حرف برای گفتن زیاد دارند. ما آمده ایم که بازی های خوبی به نمایش بگذاریم.

قائم مقام تازه واردباشگاه پیکان درباره حضورش در این باشگاه خاطر نشان کرد: فکر می کنم فضاهای مدیریتی طوری است که هر سال در خدمت یک تیم باشیم. امسال این توفیق را داشتم که در خدمت گروه بزرگ خودروسازی ایرانخودرو باشم و بتوانیم به کارگران و کارمندان این گروه خدمت کنیم. امیدواریم سال خوبی داشته باشیم. سعی خواهیم کرد با تمام توان در خدمت ایرانخودرو و باشگاه پیکان باشیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

شکوری که سابقه دبیرکلی فدراسیون را دارد، درباره انتخابات ریاست فوتبال نیز تاکید کرد: با توجه به شرایط فوتبال ما و تایم کمی که تا جام جهانی مانده، امیدوارم کسی که رییس می شود بتواند سریع تر ثبات را به فوتبال ما برگرداند. همه 31 تیم دیگر حاضر در جام جهانی بهترین آماده سازی را انجام می دهند و همه ملت ها پشتیبان تیم خود هستند. امیدوارم برای تیم ملی ما هم این اتفاق بیفتد. هیچ تیمی به جام جهانی نمی آید که زنگ تفریح باشد. قطعا بازی های سختی در جام جهانی داریم. حریفان ما قدر هستند و امیدوارم اعضای مجمع انتخاب خوبی داشته باشند و بتوانیم دل ملت را در قطر شاد کنیم.

دیدگاه‌ها