کد خبر : 1838090 | 22 مرداد 1401 ساعت 17:42 | 14.3K بازدید | 7 دیدگاه

جیانی ریورا:

آنچلوتی از مورینیو مربی بهتری است

جیانی ریورا، اسطوره باشگاه میلان، مدعی شد کارلو آنچلوتی سرمربی بهتری از ژوزه مورینیو به شمار می‌آید.

آنچلوتی از مورینیو مربی بهتری است

به گزارش "ورزش سه"، جیانی ریورا تقریبا تمام دوران ورزشی خود را در رختکن روسونری گذراند و 501 بازی برای این تیم پرافتخار انجام داد. جیانی ریورا یکی از شاخص‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایتالیا محسوب می‌شود، در مورد شانس‌های قهرمانی در این فصل سری آ صحبت کرده و البته اذعان داشت کارلو آنچلوتی روی نیمکت هر تیمی که حضور یافته، موفق به کسب موفقیت شده است.

1734815

جیانی ریورا به نشریه گاتزتا دلو اسپورت گفت: "به نظر من میلان این فصل نیز می‌تواند عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا را از آن خود کند. آنها با شایستگی در ماه می اسکودتو را فتح کردند و بدنه ترکیب روسونری در این تابستان دستخوش تغییرات چندانی نشده است. کسب هر پیروزی برای خودش معنایی دارد. در مورد میلان باید بگویم که آنها می‌توانستند ستاره دوم را زودتر از اینها به‌دست بیاورند، اما همه چیز درست پیش نرفت و این اتفاق همچنان برای باشگاه رخ نداده است.

عملکرد درخشان رم در بازار تابستانی؟ من باید قبل از قضاوت در مورد ژوزه مورینیو، شرایط این سرمربی و تیم این فصل او را بهتر بشناسم. به نظر من مورینیو از آن دسته سرمربیانی در دنیای فوتبال به شمار می‌آید که گاهی موفق به کسب پیروزی می‌شود و در برخی مواقع نیز شکست می‌خورد. اما این اتفاق برای همه رخ نمی‌دهد. کارلو آنچلوتی در هر تیمی که رفته همیشه موفق به کسب پیروزی شده و این رکوردی بزرگ و قابل توجه است."

دیدگاه‌ها