کد خبر : 1838293 | 23 مرداد 1401 ساعت 17:04 | 40.4K بازدید | 3 دیدگاه

تکرار بدشانسی آسیا در اولین بازی حامد لک (عکس)

اعلام یک پنالتی اجازه نداد دروازه‌بان جدید مس رفسنجان با کلین‌شیت نخستین بازی فصل را تمام کند.

تکرار بدشانسی آسیا در اولین بازی حامد لک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک در شرایطی نخستین بازی خود پس از دوران حضور در پرسپولیس را برای مس رفسنجان انجام داد که انگیزه زیادی داشت در شروع کارش کلین‌شیت کند، اما علی‌رغم اینکه در جریان مسابقه گلی دریافت نکرد، در رسیدن به این مهم بازماند.

این دروازه‌بان که پس از دو فصل حضور در پرسپولیس تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه و حضور در مس رفسنجان گرفت، در جریان نخستین دیدار فصل مقابل نساجی مازندران نمایش مطمئنی داشت و با خروج‌های به موقع و واکنش‌های مناسب اجازه نداد حریف‌شان به گل برسد ولی در نهایت نتوانست کلین‌شیت کند.

1735298

حامد لک در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا که شروع کارش با پرسپولیس بود، تا بازی فینال هیچ گلی در جریان مسابقات دریافت نکرد و فقط سه بار از روی ضربات پنالتی دروازه‌اش باز شد که دو گل در مسابقه فینال برابر اولسان هیوندای بود و روی یک ریباند مغلوب شد که حالا همین اتفاق در آغاز فعالیت با مس رفسنجان برای او افتاد.

1735246
حامد لک در دقیقه ۲۶ واکنش تماشایی روی شوت محکم مهاجم نساجی داشت و مانع از گلزنی این تیم شد
1735247
گلر مس رفسنجان با اینکه تشخیص درستی از جهت شوت کاپیتان نساجی داشت، به توپ نرسید تا حریف آنها به گل برسد

دروازه‌بان مس رفسنجان در دیدار مقابل نساجی مازندران با وجود اینکه جهت پنالتی حامد شیری را به‌درستی تشخیص داد، توپ را داخل دروازه دید تا در ثبت اولین کلین‌شیت فصل بدشانسی بیاورد، اما لک امیدوار است در دیدار هفته آینده مقابل گل‌گهر سیرجان به این مهم برسد و تیمش را در رسیدن به پیروزی کمک کند.

دیدگاه‌ها