کد خبر : 1838302 | 23 مرداد 1401 ساعت 18:00 | 11.2K بازدید | 4 دیدگاه

داوران باید ما را کمک کنند؛

انصاری: از راه‌های غیرفوتبالی ما را متوقف می‌کنند

وینگر فولاد از داوران خواست تا مانع از وقت کشی حریفان این تیم شوند.

انصاری: از راه‌های غیرفوتبالی ما را متوقف می‌کنند

به گزارش ورزش سه، ساسان انصاری در مورد تساوی هفته اول فولاد مقابل صنعت نفت گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. مالک کامل توپ و میدان بودیم؛ موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی به گل تبدیل نشد. معمولا در بازی‌های اول، تیم‌ها سخت موقعیت می‌دهند ولی تیم ما با تنوع تاکتیکی که کادرفنی در نظر گرفته بود، توانست گره‌های دفاعی حریف را بارها باز کند.

او با انتقاد از وقت کشی تیم حریف گفت: در 20 دقیقه نخست نیمه اول کادر پزشکی تیم حریف 6 بار وارد زمین شد. دروازه بان این تیم6، هفت بار روی زمین افتاد. این از جذابیت کار کم می‌کند. ما می‌دانیم که فولاد تیم قدرتمندی است و امکان دارد در طول فصل خیلی از تیم‌ها به این تاکتیک روی بیاورند. در این شرایط نیاز به کمک داوران داریم که با کارت‌های به موقع و تذکرهای خود این اجازه را به تیم حریف ندهند. اين شاید از بیرون خیلی مشخص نباشد ولی داخل زمین روی کار ما تاثیرگذار است و می‌تواند روند حملات را قطع کند.

1734906

وینگر فولاد در ادامه افزود: ما به تلاش خود ادامه می‌دهیم، هواداران ما در این سه سال اخیر کنار ما بودند و حس اعتماد متقابل وجود دارد. قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و طی این چند سال کادر فنی و بازیکنان و مجموعه باشگاه فولاد نشان داده‌اند که شایسته بهترین‌ها هستند. این روند را در فصل جدید هم رقم خواهیم زد و برای شادی هواداران تا آخرین توان تلاش خواهیم کرد. خوشحالیم تیم ما به قدرتی رسیده که حریفان علاوه‌بر مسائل فوتبالی سعی می‌کنند با راه‌های دیگر جلوی ما ایستاده و مانع از برد فولاد شوند.

دیدگاه‌ها