کد خبر : 1838341 | 23 مرداد 1401 ساعت 21:51 | 17.5K بازدید | 5 دیدگاه

آداما نیان؛ مهاجمی که در نساجی چهره می‌شود

به نظر می‌رسد آداما نیان مهاجم خارجی تیم نساجی خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند و دارای جایگاه ثابتی در تیم حمید مطهری شود.

آداما نیان؛ مهاجمی که در نساجی چهره می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، او که به‌تازگی به تیم نساجی پیوسته است در مصاف با مس رفسنجان در استادیوم نقش جهان شانس حضور در ترکیب ثابت تیم را پیدا نکرد و در دقایق پایانی به جای ایوب کلانتری وارد زمین شد اما پیش بینی می‌شود در بازی با سپاهان در هفته دوم بازی با پیراهن تیم نساجی را تجربه کند.

او بعد از بازی با مس رفسنجان در بازی دوستانه به خوشه طلایی زننده یکی از گل‌های نساجی بود و نشان داد آماده است در خط حمله تیم نساجی جولان دهد. در صورتی‌که حمید مطهری در ادامه بازی‌ها بخواهد با یک مهاجم بازی کند رقابت جذابی بین این مهاجم خارجی و کریم اسلامی شکل خواهد گرفت. کریم اسلامی فصل گذشته با 8 گل در لیگ برتر و جام حذفی بهترین گلزنی تیم نساجی به‌شمار می‌رفت. او در بازی با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید برای تیم نساجی پنالتی گرفت و این ضربه توسط حامد شیری تبدیل به گل شد.

1735325

تیم نساجی در خط حمله علاوه‌بر این دو بازیکن عرفان گل محمدی و مهدی نظری را هم دارد اما حمید مطهری برای اینکه خیالش از بابت یک مهاجم ششدانگ در ترکیب تیمش راحت شود آداما را به‌خدمت گرفت که گفته می‌شود مهاجم توانمندی است و با حضور در ترکیب تیم نساجی نگاه‌ها را متوجه خود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها