کد خبر : 1838382 | 24 مرداد 1401 ساعت 10:09 | 63.5K بازدید | 17 دیدگاه

به جا مانده از پرسپولیس - ذوب‌آهن

رفتار عجیب لیدر ذوب‌آهن با خرید جنجالی پرسپولیس

دقیقه‌ای قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.

رفتار عجیب لیدر ذوب‌آهن با خرید جنجالی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" دیدار دیشب ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر مثل تمام بازی‌های فصول گذشته این دو تیم، خالی از حاشیه نبود. جدای از نشست خبری جنجالی و ناتمام مربی پرسپولیس، یک اتفاق عجیب در هنگام خروج کاروان پرسپولیس از ورزشگاه برای چند ثانیه حاضران کم‌تعداد در اطراف اتوبوس را متعجب کرد.
در حالی که تمام اعضای باشگاه پرسپولیس در اتوبوس نشسته و منتظر بودند با اجازه نیروی انتظامی حرکت کنند، یکی از لیدرهای میانسال باشگاه ذوب‌آهن به اتوبوس پرسپولیسی‌ها نزدیک شد و گفت که می‌خواهد یک موضوع خیلی کوتاه را از نزدیک به بازیکن پرسپولیس بگوید.
درحالی که ماموران تصور نمی‌کردند فردی که حدودا 50 ساله بود، بخواهد اقدام خارج از عرفی نشان دهد، به او اجازه دادند کمی به اتوبوس نزدیک شود. اما در کمال تعجب ناگهان لیدر ذوبی‌ها با صدایی بلند، خطاب به سینا اسدبیگی گفت:" کیک تولدت رو تو تمرین فوت می‌کنی، نهارت رو تو اردو ذوب‌آهن می‌خوری، شام رو تو اردوی پرسپولیس؟ خیلی ... هستی! خیلی ... گنده‌تر از تو هم اومده ذوب‌آهن و رفته ولی ذوب‌آهن مونده!" 
بعد از این حرف‌ها، سینا اسدبیگی که در اتوبوس نشسته بود، متعجب از گفتار عجیب آن لیدر سرش را به نشانه تاسف تکان داد و سمت دیگری را نگاه کرد. بلافاصله بعد از این اتفاق ماموران، لیدر ذوب‌آهن را از صحنه دور کردند و یکی از افسران که از بقیه قدیمی‌تر به نظر می‌رسید با شناسایی آن لیدر به او گفت که هربار به ورزشگاه می‌آیی یک ماجرایی درست می‌کنی و از او خواست هرچه سریع‌تر از ورزشگاه بیرون برود!
گفتنی است، اسدبیگی که هنوز تکلیف قراردادش با ذوب‌آهن و پرسپولیس به طور کامل روشن نشده، با یک دسته گل پیش از شروع بازی دیشب به سمت نیمکت گاندوها رفت و از هم‌تیمی‌ها و مربیان سابقش به اصطلاح رخصت گرفت.

دیدگاه‌ها