کد خبر : 1838389 | 24 مرداد 1401 ساعت 10:41 | 12.9K بازدید | 19 دیدگاه

ناراحتی مدافع چلسی: داوران چه چیزی را می‌بینند؟

ریس جیمز، مدافع چلسی، از عملکرد داوران بازی این تیم برابر تاتنهام به شدت عصبانی است.

ناراحتی مدافع چلسی: داوران چه چیزی را می‌بینند؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد. 
شاگردان توماس توخل دوبار در جریان این بازی از حریف پیش افتادند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و هری کین در وقت‌های تلف شده موفق شد گل تساوی تیمش را روی یک صحنه جنجالی وارد دروازه حریف کند. 
بازیکنان و مربیان چلسی معتقد بودند که تاتنهام روی هر دو گل خطاهایی را روی بازیکنان این تیم انجام داده است و به همین دلیل این گل‌ها باید مردود اعلام می‌شد اما در نهایت تصمیم تیم داوری چیز دیگری بود. 

1735429
ریس جیمز که از اتفاقات رخ داده در جریان این بازی عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم ما باید برنده بازی می‌شدیم. آنها دو گل مشکوک زدند که می‌توان درباره آنها صحبت کرد. من فکر می‌کنم داور وسط و داور چهارم باید بیشتر از این دقت کنند. چنین اتفاقاتی وقتی شما شایستگی پیروزی در بازی را دارید واقعا ناراحت‌کننده است.»
او با اشاره به خطاهای رخ داده از سوی بازیکنان تاتنهام اظهار داشت:« من نمی‌دانم داورها دقیقا به چه چیزی نگاه می‌کنند اما ما باید نکات مثبتی را از این بازی برای خودمان داشته باشیم. ما در تمام طول بازی از آنها برتر بودیم. من گلزنی را دوست دارم و در موقعیت درستی قرار داشتم. دوست دارم تا جایی که می‌توانم به تیمم برای پیروزی در دیدارها و کسب نتایج خوب کمک کنم.»

دیدگاه‌ها