کد خبر : 1838405 | 24 مرداد 1401 ساعت 12:13 | 4.2K بازدید | 6 دیدگاه

دست او به وضوح باز بود؛

باقرپسند: مطمئنم داور یک پنالتی مقابل پرسپولیس نگرفت

مهاجم ذوب آهن می‌گوید که این تیم با هدف شکست پرسپولیس وارد زمین شد.

باقرپسند: مطمئنم داور یک پنالتی مقابل پرسپولیس نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، سعید باقرپسند مهاجم ذوب آهن که مقابل پرسپولیس در متن صحنه مشکوک به پنالتی برای تیمش قرار داشت، در مورد این صحنه می‌گوید: اگر ویدیوی این لحظه را دیده باشید، می‌دانید که پنالتی است. علی نعمتی ابتدا پیراهن من را کشید و قصد داشت نگذارد ضربه سر بزنم و بعد هم که توپ به وضوح به دستش برخورد کرد. دستش کاملا باز بود و داور باید یک پنالتی به سود ما اعلام می‌کرد که نکرد.

وی در مورد نمایش ذوب آهن عنوان کرد: منظم و با برنامه بازی را شروع کردیم و کاملا برای نیمه دوم برنامه داشتیم و می‌خواستیم حملات بیشتری را انجام بدهیم و به پرسپولیس ضربه بزنیم و در ده دقیقه اول هم نمایش خوبی داشتیم تا اینکه نادر محمدی از زمین اخراج شد. این اخراج بدموقع بود و داور هم می‌توانست بهتر عمل کند اما به هر حال این اخراج باعث شد نتوانیم فشار بیاوریم.

باقرپسند در خصوص نمایش دفاعی ذوب آهن اظهار داشت: می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و تمام هدفمان برد بود. با نکاتی که کادرفنی به ما گفته بودند و برنامه ریزی آنها، برای کل 90 دقیقه برنامه داشتیم و همه چیز هم خوب پیش می‌رفت اما این اخراج دست و بال ما را بست و نتوانستیم به اهدافمان برسیم. ما جلوی یک تیم خوب و پرستاره بازی کردیم و اگر داور منصفانه سوت می‌زد، می‌توانستیم برنده شویم.

مهاجم ذوب آهن راجع به کسب امتیاز از پرسپولیس در دو بازی متوالی توضیح داد: تیم ما ذوب آهن است و جزو چهار تیمی است که همیشه در لیگ برتر بوده و خواهد بود. بنابراین نباید اینطور فکر کنیم که کسب امتیاز از پرسپولیس کار بزرگی است. کادرفنی همیشه به ما گفته‌اند در هر بازی به دنبال برد باشیم و مقابل پرسپولیس هم همینطور بود. ما مقابل سایر تیمهای پرهزینه و پرستاره هم قدرتمند خواهیم بود و در این بازی هم داوری اجازه نداد که به پیروزی برسیم.

او در پایان راجع به وضعیت ذوب آهن گفت: امسال تیم یکدست و یکدلی داریم و آقای تارتار هم شعاری را برای تیم انتخاب کردند و ما به آن پایبند هستیم و کنار هم قدرتمند خواهیم بود. امسال وضعیت ذوب آهن به نظرم از سال گذشته هم بهتر است.

دیدگاه‌ها