کد خبر : 1838432 | 24 مرداد 1401 ساعت 14:22 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: نفت MIS امسال مدعی رتبه تک رقمی است

هافبک دفاعی این فصل نفت مسجدسلیمان مدعی است که تلاش خواهند کرد به رتبه تک رقمی دست یابند.

کریمی: نفت MIS امسال مدعی رتبه تک رقمی است

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین کریمی که در این فصل از آلومینیوم به جمع شاگردان رضا مهاجری اضافه شده است، موفق شد ضمن ارائه نمایشی بی نقص برابر مس کرمان زننده گل پیروزی بخش تیمش نیز لقب گیرد.

او درباره این بازی می گوید: بازی اول لیگ مسلما سخت است و تفاوتی ندارد مقابل چه حریفی قرار گیرید. مس تازه به لیگ برتر آمده و از انگیزه زیادی برخوردار بود و در بیشتر دقایق بازی هر دو تیم در تلاش برای نمایش برتری خود مقابل حریف بودند.

هافبک نفت مسجدسلیمان ادامه داد: پرگل ترین بازی لیگ را رقم زدیم و خوشبختانه به یک برد ارزشمند خانگی نیز رسیدیم. هدف ما دستیابی به تمام امتیازات این جدال بود و خوشحالم که به هدفی که در ذهن تک تک بچه‌ها بود دست یافتیم. نقطه تاریک این بازی قطعا عدم حضور هواداران بود و امیدوارم هر چه زودتر این مانع نیز برطرف شود و دلسوزان تیم را در کنار خودمان داشته باشیم.

کریمی درباره اهداف نفت مسجدسلیمان گفت: آقای مهاجری فصل گذشته با درایت خود موفق شدند سهمیه نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کنند. امسال اما همگی ما هدف بزرگتری داریم و می‌خواهیم نگذاریم نفت گزینه سقوط تلقی شود و نگرانی بزرگی را برای هواداران شکل دهد. به دنبال این هستیم تا انشاالله به رتبه تک رقمی دست پیدا کنیم و یک فصل فوق العاده را کنار هم پشت سر بگذاریم.

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان درباره انتخابش از سوی سایت‌های آماری به عنوان بازیکن برتر هفته نیز گفت: من توجهی به این مسائل ندارم. از این اتفاق البته خوشحالم اما ما یک تیم هستیم و مسلما عملکرد نفرات کنارم در دستیابی به هدف تاثیرگذار است. در کنار هم به دنبال اتفاق خوبی در طول فصل خواهیم بود.

دیدگاه‌ها