کد خبر : 1838443 | 24 مرداد 1401 ساعت 15:26 | 8.1K بازدید | 3 دیدگاه

هافبک سابق استقلال در سودای فتح جام حذفی

شجاعیان چرا به هوادار آمد و آنجا ماند؟

داریوش شجاعیان، هافبک هوادار می‌گوید برای کسب قهرمانی جام حذفی و رتبه تک رقمی لیگ تلاش می‌کنند.

شجاعیان چرا به هوادار آمد و آنجا ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، شجاعیان بازیکن سابق استقلال که دومین فصل حضور در هوادار را تجربه می‌کند در مورد اهداف تیم‌شان صحبت کرد. او در مورد بازی با آلومینیوم و پیروزی برابر این تیم گفت: درباره بازی آلومینیوم بگویم، همان‌طور که دیدید ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول به گل رسیدیم. تک تک بچه‌ها تلاش‌شان را کردند و خداراشکر در این ۴۵ روزی که تمرینات‌ را شروع کردیم توانستیم اولین مزد زحمت‌مان را بگیریم و با نتیجه یک بر صفر برنده شویم و نشان دهیم هوادار امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

او ادامه داد: امسال با اضافه شدن چند بازیکن و کادر فنی جدید به صورتی جلو می‌رویم که بازیکنان راضی هستند و فکر می‌کنم کادر فنی هم از بازیکنان راضی باشند. مطمئنا سال گذشته به دلیل اینکه سال اولی بود که هوادار در لیگ برتر حضور داشت شرایط سخت بود و به نظر من اگر سال گذشته در بازی آخر آن اتفاقات نمی‌افتاد ما می‌توانستیم رتبه خوبی کسب کنیم. امسال به دلیل اینکه تجربه بچه‌ها بهتر و بیش‌تر شده است حرف‌های بیش‌تری نسبت به پارسال برای زدن در لیگ داریم و امسال را با برد آغاز کردیم.

شجاعیان راجع به تمدیدش گفت: باشگاه خوبی داریم، از لحاظ مالکیت و مدیر عاملی باشگاه خصوصی، بسیار خوب و بدون حاشیه است. آرزوی هر بازیکنی این است که در چنین تیمی بازی کند که بدون حاشیه و همه چیز روی اصول است. تمام اتفاقات خوب در کنار هم جمع شده‌اند تا یک باشگاه خوب به نام هوادار شکل بگیرد. ادامه دادن با این تیم کار خوبی بود و از طرف دیگر یکی از دلایلی که دوست داشتم ادامه دهم حضور آقای ساکت الهامی در باشگاه بود چون همان‌طور که اهالی فوتبال می‌دانند آقای الهامی از لحاظ فنی بسیار قوی هستند. دوست داشتم با ایشان کار کنم و می‌خواستم به مواردی که در فوتبال یاد گرفتم چیزهایی اضافه شود.

او در خصوص ساکت الهامی ادامه داد: در این ۴۰ یا ۵۰ روزی که با ایشان کار کردم پیشرفت‌هایی داشتم و خودم بسیار علاقه‌مند بودم از اینکه شاگردی آقای الهامی را می‌کنم خوشحال هستم.

او راجع به هدف هوادار در این فصل گفت: با وجود آقای الهامی و کسب ۲ جام حذفی‌ای که در دوسال اخیر داشتند، نگاهی به قهرمانی جام حذفی داریم و همان‌طور که گفتم تمام‌ تلاش‌مان را می‌کنیم که در رتبه تک رقمی داشته باشیم و به لیگ و مردم کشور نشان دهیم که یک تیم منسجم به نام هوادار وجود دارد که تمام تلاشش را می‌کند تا خودش را بیش‌تر نشان دهد.

هافبک هوادار در پایان راجع به بازی هفته دوم‌ بیان کرد: بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته دوم مسلما بازی سختی است. این تیم نسبت به پارسال تغییرات زیادی کرده است و همان‌طور که می‌دانید در بازی اول برنده شدند و بازی سختی است. همیشه تیم‌هایی که به این صورت هستند و دید مردم نسبت به آن‌ها کم‌تر است بازی سخت‌تری خواهد بود و امیدوارم با تدابیری که آقای الهامی و کادر فنی در نظر گرفتند بتوانیم هفته دوم را هم با پیروزی سپری کنیم و خودمان را به همین صورت بالای جدول نگه داریم.

دیدگاه‌ها